لابی سنگین پرسپولیسی ها برای جلوگیری از محرومیت سروش رفیعی
با گذشت 3 روز ز توهین منشوری و محرز سروش رفیعی به دروازه بان استقلال در دربی 106 و علی رغم شکایت رسمی استقلال ازکاپیتان پرسپولیس، رکن قضائی هنوز به قضیه ورود نکرده است. شنیده می شود پرسپولیسی ها با توجه به شیوع آنفولانزا در بین بازیکنان تیمشان، به شدت به دنبال جلوگیری از صدور […]
با گذشت 3 روز ز توهین منشوری و محرز سروش رفیعی به دروازه بان استقلال در دربی 106 و علی رغم شکایت رسمی استقلال ازکاپیتان پرسپولیس، رکن قضائی هنوز به قضیه ورود نکرده است. شنیده می شود پرسپولیسی ها با توجه به شیوع آنفولانزا در بین بازیکنان تیمشان، به شدت به دنبال جلوگیری از صدور هستند چرا که رفیعی برابر پیکان به واسطه 4 کارته بودن محروم است و در صورت محرومیت انضباطی، نیم فصل را از دست خواهد داد.
لابی سنگین پرسپولیسی ها برای جلوگیری از محرومیت سروش رفیعی

جریان رسانه ی سرخ ابتدا در ساعات اولیه صبح امروز شایعه خیالی درگیری و اخراج رضائیان از تمرین را جلو بردند تا حواس ها را از پیگیری قضیه سروش رفیعی پرت کنند. سپس موضوع شکایت متقابل باشگاه پرسپولیس از سعید سحرخیزان را پیش کشیدند که او به اوریه توهین نژادپرستانه کرده است تا شاید با این شکایت بتوانند استقلالی ها را از پیگیری شکایتشان منصرف کنند. موضوعی که اولاً قابل اثبات نیست ثانیاً در تصاویر مشخص است که کنعانی زدگان جلوی اوریه را گرفته و هیچکس به دنبال سحرخیزان و گلاویز شدن با او به خاطر توهین نژادپرستانه نیست که اگر چنین چیزی بود، بازیکنان پرسپولیس با سحرخیزان درگیر می شدند و نه سرژ اوریه !
هر چه که هست، فارغ از اینکه استقلال شکایتش را پیگیری کند یا نکند، رکن قضائی تا امروز که بیش از 48 ساعت از دربی گذشته می توانست به واسطه محرز بودن تخلف رفیعی مستقیماً ورود کرده و با دستور موقت محرومیت، جلوی بازی کاپیتان بی اخلاق پرسپولیس را بگیرد اما به نظر می رسد لابی های پشت پرده سنگینی در فدراسیون رنگی مهدی تاج در جریان است تا جلوی این اتفاق به نحوی گرفته شود!