کد خبر:47530
پ

قیمت 1 میلیون سکه همستر مشخص شد | ساعتی 55 هزار تومان!

قیمت هر سکه یا پروفیت همستر در صرافی کوکوئین مشخص شد. قیمت 1 میلیون سکه همستر به پول ایران چقدر است؟ اگر شما هم جزو 150 مییلیون کاربری هستید که بازی همستر در تلگرام را انجام می دهید، باید به شما بگویئم که چندان وقت ارزشمند خود را برای جمع کردن سکه در این بازی […]

قیمت هر سکه یا پروفیت همستر در صرافی کوکوئین مشخص شد.

قیمت 1 میلیون سکه همستر به پول ایران چقدر است؟

قیمت 1 میلیون سکه همستر مشخص شد | ساعتی 55 هزار تومان!

اگر شما هم جزو 150 مییلیون کاربری هستید که بازی همستر در تلگرام را انجام می دهید، باید به شما بگویئم که چندان وقت ارزشمند خود را برای جمع کردن سکه در این بازی صرف نکنید.

قیمت هر سکه همستر کومبت به دلار

با پیش فروش نماد همستر در چند صرافی معروف ارز دیجیتال، قیمت هر سکه همستر 0.000001 دلار تعیین شد. این قیمت در واقع قیمت بازگشایی نماد همستر یا همان کشف قیمت آن است و مسلماً با توجه به تمایل بسیار از بازیکنان این بازی برای تبدیل کردن سکه های خود به پول نقد، در زمان بازگشایی نماد مذکور با خیلی عظیمی از سفارشات برای فروش سکه مواجه خواهیم بود که باز هم این عدد را کمتر خواهند کرد.

با دعوت از دوستان (Referral)، کد مورس، انجام تسک و … می توان در این بازی سکه جمع کرد. با این پیش فرض که به طور متوسط در هر ساعت 1 میلیون سکه به دست بیاورید، ارزش سکه های جمع آوری شده 1 دلار آمریکا معادل حدود 55 هزار تومان خواهد بود!

مسلماً این عدد به مراتب کمتر خواهد بود و ما با پیش فرض قیمت کشف شده در پیش گشایش این محاسبات را انجام داده ایم. حال این سوال به وجود می آید که آیا انجام یک کار بیهوده مثل زدن روی صفحه نمایش گوشی که منجر به استهلاک باتری و صفحه نمایش آن می شود، ارزش آن را دارد؟  از همه مهمتر وقت شما (عمرتان) را که می توانید به کارهای بهتری بپردازید، به کاری اختصاص پیدا می کند که هیچ لذتی از آن نمی برید.

نکته اینکه اگر فردی در یک ساعت در ناوگان اسنپ فعالیت کند، عدد دریافتی او به مراتب بیشتر از این است که یک ساعت وقت خود را بابت زدن روی صفحه گوشی تلف کند. اگر کاربران بازی نات کوین به پول بادآورده رسیدن به این معنا نیست که در همه موارد این اتفاق رخ می دهد. تعداد کاربران همستر کومبت هم اکنون حدود 5 برابر کاربران نات کوین است که همین فکت ساده نشان می دهد اتفاقی که برای نات کوین افتاد برای همستر کومبت رخ نخواهد داد.

متاسفانه به دلیل فقر، کمبود آگاهی و سوء استفاده دولتها برای سرگرم شدن جوانان به امور غیر اقتصادی و سیاسی این بازی در کشورها یجهان سومی مثل ایران رواج پیدا کرده و بدون شک بی توجهی به آن، آثار روانی مخربی بر روی کاربران خواهد گذاشت. چون پس از اینکه کاربر متوجه می شود این وقتی که در این مدت تلف کرده سود چندانی برای او نداشته، معلوم نست این عقده درونی را به چه روشی در جامعه واقعی یا مجازی تخلیه نماید.

قیمت 1 میلیون سکه همستر مشخص شد | ساعتی 55 هزار تومان!

مسئولین جمهوری اسلامی با بی تدبیری محض نه تنها به تبعات استفاده از بازی ها این چنینی توسط جوانان بی توجه بوده اند، بلکه راه را به روی خرید و فروش رمز ارزها به روی کاربران در ایران باز گذاشته اند تا نیروی کار به جای حضور در بنگاه های اقتصادی و چرخاندن چرخ های اقتصاد، در خانه بنشیند و با رمز ارزها قمار کند. ترویج تنبلی از اثرات مخرب مجاز شدن معاملات رمزارزها در صرافی های آنلاین کشور است که به نظر می رسد قانونگذار می بایست هر چه سریعتر نسبت به این قضیه ورود کند. مجاز بودن معاملات رمزارزها به مراتب موضوع مهمتری نسبت به فیلترینگ فضای مجازی است که تا این لحظه نسبت به آن بی توجهی عمد یا سهوی صورت گرفته است.

آیا مسئولین جمهوری اسلامی و به طور خاص پلیس فتا و شورای عالی فضای مجازی به تبعات منفی مجاز بودن معاملات رمز ارزها در کشور فکر کرده اند؟

از جمله تبعات مجاز بودن معاملات رمزارزها در کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*پولشوئی

*انتقال بی دردسر ثروت از ایران به خارج از کشور و خروج هنگفت سرمایه ها

*خروج سرمایه ها از بازارهایی مثل بورس و سیستم بانکی که منجر به راکد شدن آنها شده است

*ترویج فرهنگ قمار و ایجاد تنبلی بین جوانان

*مرسوم شدن دادن رشوه و ترویج فساد در بستری که هیچ رد و اثری از آن وجود ندارد

*فرار مالیاتی

*…

اگر مجاز بودن معاملات رمز یک فایده مثل دور زدن تحریم ها برای کشور داشته اما در مقابل 1000 اثر منفی برای آن می توان برشمرد که خیلی زود کشور را به سمت انحطاط و کمبود نیروی کار پیش می برد. تا چندی دیگر با جامعه ای مواجه خواهیم بود که نیروی کار فارغ التحصیل آن رغبتی برای حضور در بازار کار ندارد و نشستن در خانه و انجام معاملات فارکس و رمزارز را برای پول در آوردن ترجیح می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید