کد خبر:8600
پ

صعود پرسپولیس به جام جهانی باشگاه ها قطعی شد

با تصمیم فیفا، دور جدید جام باشگاههای جهان با شرکت 24 تیم تحت عنوان جام جهانی باشگاه ها از فصل جاری برگزار خواهد شد و سهمیه آسیا در این تورنمنت 3 تیم می باشد که با حضور افتخاری یک تیم از چین به عنوان میزبان به 4 می رسد. صعود پرسپولیس به جام جهانی باشگاه […]

با تصمیم فیفا، دور جدید جام باشگاههای جهان با شرکت 24 تیم تحت عنوان جام جهانی باشگاه ها از فصل جاری برگزار خواهد شد و سهمیه آسیا در این تورنمنت 3 تیم می باشد که با حضور افتخاری یک تیم از چین به عنوان میزبان به 4 می رسد.

صعود پرسپولیس به جام جهانی باشگاه ها قطعی شد

صعود پرسپولیس به جام جهانی باشگاه ها قطعی شد

با مسجل شدن جایزه دو میلیون دلاری پرسپولیس با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خبر خوش بعدی برای هواداران این تیم این است که تیم محبوبشان بعد از سپاهان به دومین تیمی تبدیل می شود که در جام باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد.

 

تاریخ شروع جام جهانی باشگاه ها

این بازی ها با حضور قهرمانان 6 قاره و سهمیه بندی جدید فیفا در 8 شهر چین برگزار خواهد شد. زمان شروع و تاریخ شروع جام جهانی باشگاه ها یا همان جام باشگا های جهان سابق از 27 خرداد تا 13 تیر سال 1400 است.

 

پرسپولیس ایران نیز احتمالا در اولین دوره از جام جهانی باشگاه ها با تیم های قدرتمند اروپایی از جمله لیورپول، رئال مادرید، بایرن مونیخ و… هم گروه خواهد شد.

 

پرافتخارترین تیم جام باشگاه های جهان، رئال مادرید است که 4 عنوان قهرمانی به دست اورده است. این بازیها از سال 2000 در برزیل توسط فیفا برگزار میشود.

 

زمان قرعه کشی جام جهانی باشگاه ها 2021 متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید