کد خبر:9932
پ

سپهر حیدری رقم درخواستی واقعی شجاع خلیل زاده را لو داد

سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در روز تجمع هواداران این تیم در مقابل باشگاه حضور داشت صحبتهای جالبی در خصوص حواشی این روزهای پرسپولیس مطرح کرد.   سپهر حیدری رقم درخواستی واقعی شجاع خلیل زاده را لو داد   بجای اینکه تیم فینالیست آسیا خوشحال باشد ولی خبرهای بد، کام هواداران را تلخ کرده […]

سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در روز تجمع هواداران این تیم در مقابل باشگاه حضور داشت صحبتهای جالبی در خصوص حواشی این روزهای پرسپولیس مطرح کرد.

 

سپهر حیدری رقم درخواستی واقعی شجاع خلیل زاده را لو داد

 

بجای اینکه تیم فینالیست آسیا خوشحال باشد ولی خبرهای بد، کام هواداران را تلخ کرده است

?هواداران آنقدر دروغ شنیده بودند، حرف‌هایی که مقابل باشگاه زدم را قبول نداشتند که در نهایت با درخواستی که کردم، رسول‌پناه بین آنها حاضر شد.

?دیروز به رسول‌پناه گفتم وقتی این بازیکنان راحت جدا می‌شوند، شما با کی می‌خواهید قهرمان شوید؟ او در جوابم گفت هر کسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد، می‌شود قهرمان شد!

?شجاع خلیل‌زاده یک میلیون و 800 هزار دلار پیشنهاد دارد و حاضر است با یک سوم این مبلغ در پرسپولیس بماند. رسول‌پناه می‌گوید اگر این پول را بدهیم، بقیه تیم بهم می‌ریزد.

 

پی نوشت: در واقع سپهر حیدری به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرده که شجاع خلیل زاده حاضر است با 18 میلیارد تومان دریافتی در این تیم بماند و با کنار هم قرار دادن این ادعا  استوری روز گذشته علی کریمی که مدعی شده بود شجاع نیز مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس درخواست مالی دارد، به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس، بالای 10 میلیارد تومان دریافتی دارند که این اعداد و اقام برای آقایان عادی به نظر می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید