کد خبر:20795
پ

زمان برگزاری سوپرجام پرسپولیس و تراکتور مشخص شد؟

پس از کش و قوس های فراوان، به نظر می رسد سرانجام تاریخ برگزاری سوپرجام فصل گذشته مشخص شده است و طبق شنیده ها  روز هشتم فروردین 1400 به عنوان تصمیم نهایی سازمان لیگ برای برگزاری سوپرکاپ ایران در نظر گرفته شد.   زمان برگزاری سوپرجام پرسپولیس و تراکتور مشخص شد این اتفاق در حالی […]

پس از کش و قوس های فراوان، به نظر می رسد سرانجام تاریخ برگزاری سوپرجام فصل گذشته مشخص شده است و طبق شنیده ها  روز هشتم فروردین 1400 به عنوان تصمیم نهایی سازمان لیگ برای برگزاری سوپرکاپ ایران در نظر گرفته شد.

 

زمان برگزاری سوپرجام پرسپولیس و تراکتور مشخص شد

زمان برگزاری سوپرجام پرسپولیس و تراکتور مشخص شد | ترابی، مغانلو و کنعانی زادگان می رسند!

این اتفاق در حالی رقم خورد که زمان سوپرجام امسال به شکل عجیبی دستخوش تغییرات شد. بر طبق اعلام قبلی، در ابتدای فصل جاری می بایست بازی سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور برگزار می شد اما بنا به درخواست سرمربی پرسپولیس که تیمش خسته از مسابقات آسیایی به تهران بازگشته بود و در نبود برخی ستاره ها می بایست به مصاف رقیب پرستاره می رفت، زمان این بازی مبهم ماند و تنها به این نکته بسنده شد که این بازی در نیم فصل برگزار می شود تا در نهایت عجیب ترین زمان ممکن برای برگزاری آن در نظر گرفته شود.

 

گفتنیست این تاریخ هنوز اعلام رسمی نشده است و احتمال تغییر آن وجود دارد.

 

 

 

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • مسعود 28 فوریه 2021 / 1:31 ق.ظ

    به همه هوادارای کیسه نادی الاستقلال السعودی فقط آب یخ رو بریزید همون جایی که بیش از پنج ساله داره به شدت می سوزه !!!خلاص !!

  • مسعود 27 فوریه 2021 / 11:09 ب.ظ

    قابل توجه همه کیسه کشای نادی الاستقلال السعودیه از جمله همین کیسه کش میثم فراهانی !!آقا شما فقط آب یخ رو بریزید همونجایی که بیش از پنج ساله که در حال سوزش شدیده !!!خلاص!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید