کد خبر:42189
پ

زرنگی لوکادیا در پیچاندن پرسپولیس | فیلم درگیری های خیابانی ایران سند شد؟

با اعلام رسانه‌های هلندی یورگن لوکادیا پس از درخشش در پرسپولیس ایران به تیم رده ششمی اسپارتارتردام هلند پیوست! این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران پرسپولیس بسیار خوش خیالانه به موضوع مرخصی 48 ساعته لوکادیا نگاه کردند و بدون تسویه حساب مالیاتی به وی اجازه خروج دادند و به تصور عقد قرارداد محکم […]

با اعلام رسانه‌های هلندی یورگن لوکادیا پس از درخشش در پرسپولیس ایران به تیم رده ششمی اسپارتارتردام هلند پیوست!

این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران پرسپولیس بسیار خوش خیالانه به موضوع مرخصی 48 ساعته لوکادیا نگاه کردند و بدون تسویه حساب مالیاتی به وی اجازه خروج دادند و به تصور عقد قرارداد محکم با او، منتظر بازگشتش بودند. اما اظهارات لوکادیا مبنی بر شرایط سخت زندگی در ایران با توجه به محدودیت های اینترنتی و عقب مانده بودن ایران نسبت به کشورهای اروپایی، تقریباً آن 1 درصد شانس بازگشت لوکادیا به ایران را هم از بین برد.

در همین راستا مسئولین پرسپولیس مدعی شدند در صورت عدم مراجعت لوکادیا به پرسپولیس از وی شکایت خواهند کرد و ضرر و زیان تحمیل شده به باشگاه را از او می گیرند. اما نکته مهم ماجرا جائیست که بدانیم لوکادیا بر طبق اعلام عمومی دولت هلند به همه اتباع خود در ایران برای ترک اضطراری ایران عمل کرده و او با استناد به بند شرایط اضطرار در قرارداد خود، فسخ آن را فعال کرد و به تیم ششم لیگ هلند پیوست.

در انشای همه قراردادها شرایط فسخ اضطراری مثل وقوع جنگ، سیل، زلزله و … گنجانده می شود که طرفین می توانند با محقق شدن آن شرط، به سادگی قرارداد مذکور را یک طرفه فسخ کنند و با توجه به شرایط پیش آمده در ایران در سه ماه گذشته، گفته می شود لوکادیا فیلم ها و عکس های درگیری های خیابانی در شهرهای مختلف ایران به خصوص استان های کردنشین را به عنوان وقوع جنگ داخلی در ایران در اختیار دارد و با توجه به همین مسئله قرارداد خود را فسخ کرده است.

با این اوصاف به نظر می رسد کار باشگاه پرسپولیس برای گرفتن ضرر و زیان از لوکادیا سخت باشد چرا که او همه تصمیماتش را با آگاهی و با مشورت وکلای مجرب گرفته است و به همین خاطر نیز ITC او برای بازی در تیم رتردام صادر شده است چرا که او با فسخ قراردادش، بازیکن آزاد محسوب می شود.

شاید این تصمیم لوکادیا فتح بابی برای سایر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران باشد که با استناد به مسائل اخیر در کشور، بند فسخ قرارداد خود را فعال کنند و از ایران بروند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمدعلی 23 دسامبر 2022 / 8:50 ب.ظ

    سلام تا جایی که ما یادمون ببست وپنج سال فوتبال میبینم یادم نمیاد یکبار او پرونده های فیفا فوتبال ما موفق شده باشع متاسفانه مدیران ما بستن قراردادضعیف هستن. لوکادیا کل پول سالش هم خواهد گرفت مگه ابنکه قبلا باهاش توافق کرده باشن وگرنه پول سالش میگیره هزینه شکایت هم می مونه دست باشگاه. درمورد مهاحم جه اصراری به بستن قرارداد با الکثیر ممصدوم جاش علیپور بگیرن تاضعف برطرف بشع

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید