کد خبر:42409
پ

جزئیات و عکس های خانه و زندگی رونالدو و جورجینا در عربستان

همانطور که شب گذشته مطلع شدید، کریستیانو رونالدو در یک تصمیم غیرمنتظره به النصر عربستان پیوست. در ادامه جزئیات و عکس های خانه و زندگی رونالدو و جورجینا در عربستان را مرور می کنیم. شاید تا چند سال گذشته تصویری خشک و رادیکال از کشور عربستان در ذهن بسیاری از مردم جهان نقش بسته بود. […]

همانطور که شب گذشته مطلع شدید، کریستیانو رونالدو در یک تصمیم غیرمنتظره به النصر عربستان پیوست. در ادامه جزئیات و عکس های خانه و زندگی رونالدو و جورجینا در عربستان را مرور می کنیم.

شاید تا چند سال گذشته تصویری خشک و رادیکال از کشور عربستان در ذهن بسیاری از مردم جهان نقش بسته بود. اما به لطف تعامل آنها با شرکت های بزرگ آمریکایی و اروپایی، عربستانی ها در 10 سال گذشته به سرعت به سمت پیشرفت و ترقی گام برداشتند و مدعی کسب عنوان میزبانی جام جهانی 2030 به همراه یونان و مصر نیز هستند. نمایش قابل توجه آنها در جام جهانی 2022 و شکست دادن آرژانتین قهرمان، کیفیت و کلاس ارتقا یافته عربستانی ها را به جهان نشان داد و حالا رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز به یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه خاورمیانه و جهان پای می گذارند.

شرایط زندگی رونالدو و جورجینا در عربستان

گفته می شود 47 درصد از مردم عربستان، ارزش دارایی بیش از 100 میلیون دلار دارند و حداقل حقوق یک کارگر در عربستان 10 هزار یورو است.

شاید بد نباشید بدانید، شهر ریاض پایتخت عربستان میزبان ثروتمندترین افراد جهان است و ثروتمندان زیادی در این شهر لاکچری و شیک زندگی می کنند. عربستانی ها با ارزش ترین شرکت نفتی جهان یعنی مجموعه آرامکو را در اختیار دارند و صادرکننده اول نفت جهان به شمار می روند.

نکته مهم دیگر در خصوص شرایط زندگی رونالدو و جورجینا در عربستان اینکه این کشور به کلی با آنچه در ذهن ایرانی ها هست، متفاوت شده و دیگر خبری از افراطیون سابق که تصمیم گیرندگان اصلی عربستان بودند نیست و اصلاحات اجتماعی زیادی در این کشور صورت گرفته است و رونالدو و جورجینا احتمالاً دغدغه ای بابت زندگی راحت و آرام در این کشور نخواهند داشت. اگرچه احتمالاً جورجینا بیشتر زمان سال را در اروپا بگذراند و تنها برای دیدار با رونالدو هرزچندگاهی به عربستان سفر کند. آنها با آداب مسلمانان در خاورمیانه بیگانه نیستند و در چند سال گذشته بارها در فصل سرد سال، برای تفریح به خاورمیانه سفر کرده بودند.

عکس خانه رونالدو در عربستان

گفته می شود یک اقامتگاه فوق مدرن و شیک در اختیار رونالدو قرار داده خواهد شد تا با آرامش خاطر زندگی اش در عربستان را دنبال کند. ارزش منزل رونالدو در عربستان حدود 13 میلیون یورو تخمین زده شده و از عکس های خانه رونالدو در عربستان اینطور بر می آید که دارای یک استخر بزرگ در حد المپیک است.

عکس خانه رونالدو در عربستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید