کد خبر:38624
پ

بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور

گوستاوو دی واگنین ملقب به گوستاوو که سوابق زیادی در بازی در تیم های سری آ و سری B ایتالیا در کارنامه دارد، به تراکتور پیوست. در ادامه بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور را مرور می کنیم.   بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور گوستاوو 30 ساله متولد سائوپائولو برزیل […]

گوستاوو دی واگنین ملقب به گوستاوو که سوابق زیادی در بازی در تیم های سری آ و سری B ایتالیا در کارنامه دارد، به تراکتور پیوست. در ادامه بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور را مرور می کنیم.

 

بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور

بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور

گوستاوو 30 ساله متولد سائوپائولو برزیل یکی از مهدهای فوتبال در کشور استعدادهای فوتبال است. او با 174 سانتی متر قامت قدر در پست وینگر راست بازی می کند. نکته جالب در خصوص او اینکه، تراکتور با پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن، توانست این وینگر سرعتی و تکنیکی را در هفته دوم لیگ رومانی از تیم یونیورسیداد با مبلغی حدود 1 میلیون دلار به خدمت بگیرد. او سابقه بازی در تیم عجمان امارات و بیانینگ چین را در آسیا در کارنامه دارد. جال اینکه مبلغ قرارداد فصل قبل این بازیکن با یونویرسیداد حدود 300 هزار دلار بوده است.

از تیمهای مطرحی که گوستاوو عضو آنها بوده می توان به سالرنتینا، مسینا، لچه نام برد.

آمار و سوابق گلزنی گوستاوو مهاجم تراکتور در تیم های سابقش

این بازیکن در دو هفته ای که از فصل جدید لیگ رومانی برای تیمش به میدان رفته موفق به زدن دو گل شده بود و از شم گلزنی بالایی برخوردار است. او در فصل گذشته در 44 بازی برای تیمش به میدان رفت و موفق به زدن 12 گل شد و 7 پاس گل نیز برای همی تیمی هایش صادر کرد تا نشان دهد چه بازیکن با کیفیتی است.

در سوابق این بازیکن 4 قهرمانی دیده می شود که یکی از آنها مربوط به قهرمانی با سالرنتینا در فصل صعود به سری آ ایتالیا است. از نکات مهم در خصوص این بازیکن، تبحرش در گلزنی در دربی ها است.

بیوگرافی و هایلایت بازی گوستاوو بازیکن برزیلی تراکتور

کلیدواژه : تراکتورگوستاوو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید