کد خبر:47583
پ

بوی VAR به مشام رسید | بازیکنان و مربیان پرسپولیس متواری شدند

در حالی که انتظار می رفت اوسمار ویرا ا توجه به عملکرد خوبش در پرسپولیس و حمایتی که از سمت هواداران، باشگاه و بازیکنان می شود برای فصل بعد نیز با پرسپولیس ادامه دهد، او به بهانه عجیبی، پرسپولیس را ترک کرد اما این پایان کار نبود و زلزله در تیم قهرمان ادامه داشت. بوی […]

در حالی که انتظار می رفت اوسمار ویرا ا توجه به عملکرد خوبش در پرسپولیس و حمایتی که از سمت هواداران، باشگاه و بازیکنان می شود برای فصل بعد نیز با پرسپولیس ادامه دهد، او به بهانه عجیبی، پرسپولیس را ترک کرد اما این پایان کار نبود و زلزله در تیم قهرمان ادامه داشت.

بوی VAR به مشام رسید | بازیکنان و مربیان پرسپولیس متواری شدند

حضور سه بازیکن یاغی پرسپولیس در مراسم یابدود همسر زنوزی مالک تراکتور

پس از ویرا، علیرضا بیرانوند تیر بعدی را به هواداران و مدیریت باشگاه شلیک کرد و با فسخ یک طرفه قراردادش این سوال را در ذهن هواداران این تیم به وجود آورد که مگر او نبود که مدعی شده بود آرزوی قهرمانی با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا را دارد؟
بعد از بیرانوند، گفته می شود مهدی ترابی نیز با رد پیشنهاد 40 میلیاردی پرسپولیس به پیشنهاد حدود 65 میلیاردی تراکتور و شخص زنوزی بله گفته است و به ادعای برخی حتی قرارداد داخلی خود با تراکتور را امضا کرده است.
از گوشه و کنار شنیده می شود دانیال اسماعیلی فر نیز قصد جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم کهکشانی تراکتور را دارد.

گفته می شود زور هوادار متمول پرسپولیس به زنوزی نرسیده که نتوانسته با مبالغ پیشنهادی خود، ستاره های این تیم را راضی به ماندن در پرسپولیس کند.

اما سناریوی دیگری که دهان به دهان می چرخد این است که مالکین جدید پرسپولیس دست هوادار متمول این تیم را بابت دخالت در امور تیم قطع کرده اند و همه پرداختی ها ضابطه مند شده است و دیگر خبری از دور زدن قانون با پرداخت های خارج از عرف نیست و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس در حال جدا شدن هستند.

برخی نیز معتقدند با مسجل شدن استقرار VAR در استادیوم های کشور، مربیان و ستاره های پرسپولیس ترجیح داده اند در اوج از این تیم بروند چرا که به خوبی می دانند که با وجود VAR شانس چندانی برای کسب موفقیت در فصل بعد نخواهند داشت.
هر چه که هست، شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس با مالکین جدید به یکباره متحول شده و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که حتی خوش بین ترین هوادار این تیم نیز تصورش را نمی کرد.

 

پی نوشت: البته با توجه به حضور بازیکنانی همچون اورونوف، یاسین سلمانی، خدابنده لو، وحید امیری و سروش رفیعی پرسپولیس مشکلی بابت رفتن مهدی ترابی ندارد و بیشترین نگرانی هواداران این تیم در درون دروازه است که با نبود بیرانوند، یک خلا بزرگ در آن پست احساس می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید