کد خبر:44649
پ

افشاگری تکان دهنده رئیس کمیته انضباطی از چک دادن به داور برای گرفتن پنالتی برای تیم خاص

عبداله شاه حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی چندی پیش با حضور در پخش زنده تلویزیون، افشاگری جنجالی در مورد سرپرست یک تیم خاص و ماجرای چک دادنش به داور برای گرفتن پنالتی به سود آن تیم انجام داد. با توجه به تقارن صحبت های شاه حسینی با اتفاقات بازی پرسپولیس و پیکان و کارنامه سیاه […]

عبداله شاه حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی چندی پیش با حضور در پخش زنده تلویزیون، افشاگری جنجالی در مورد سرپرست یک تیم خاص و ماجرای چک دادنش به داور برای گرفتن پنالتی به سود آن تیم انجام داد.

با توجه به تقارن صحبت های شاه حسینی با اتفاقات بازی پرسپولیس و پیکان و کارنامه سیاه افشین پیروانی به عنوان سرپرست پرسپولیس که پیشتر رسیدن به هدف با هر چرک بازی و شارلاتان بازی را به بازیکنان تیمش توصیه می کرد، شائبه هایی در این خصوص به وجود آمده که انتظار می رود مسئولین امر بدون ملاحظه نام تیم خاطی و اسم سرپرست تیم و داور مذکور را افشا کنند تا از هرگونه گمانه زنی و شائبه ای در این خصوص جلوگیری شود.

بدون شک محفوظ نگه داشتن افرادی که رشوه داده و گرفته اند، زیبنده سیستم قضائی فدراسیون فوتبال نیست و چه بسا اگر این اعتراف ضبط و ثبت شده و این اتفاق منجر به قهرمانی تیمی شده باشد، فدراسیون فوتبال می تواند عنوان قهرمانی را پس بگیرد و به تیم دوم اعطا کند همانکاری که بارها در فوتبال ایتالیا شاهد آن بوده ایم و حتی با اثبات برخی تخلفات، شاهد سقوط تیم خاطی به دسته های پائینتر هم بوده ایم حتی اگر تیم مذکور یوونتوس بوده باشد!

به واقع چطور می شود سیستم قضائی فدراسیون فوتبال چنین موردی را ثبت و ضبط کرده باشد اما به طور جدی به مسئله ورود نکرده باشد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید