کد خبر:24780
پ

تنها حالتی که هم تراکتور صعود می کند و هم استقلال | پرسپولیس به الهلال می خورد؟

در شرایطی که بازیهای شب گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سود تراکتور پیش رفت و شانس این تیم برای صعود بیشتر از قبل شده، امشب همه نگاه ها به گروه C رقابتهاست. جایی که نتایج دو بازی استقلال و الشرطه و همچنین الاهلی و الدحیل تعیین کننده سرنوشت این گروه و مسابقات خواهد […]

در شرایطی که بازیهای شب گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سود تراکتور پیش رفت و شانس این تیم برای صعود بیشتر از قبل شده، امشب همه نگاه ها به گروه C رقابتهاست. جایی که نتایج دو بازی استقلال و الشرطه و همچنین الاهلی و الدحیل تعیین کننده سرنوشت این گروه و مسابقات خواهد بود.

 

تنها حالتی که هم تراکتور صعود می کند و هم استقلال | پرسپولیس به الهلال می خورد؟

در شرایط فعلی در یک حالت هم استقلال به مرحله حذفی صعود خواهد کرد هم تراکتور.  اگر در نتایج بازیهای امشب، استقلال برنده دیدار با الشرطه باشد و بای الدحیل و الاهلی نیز با تساوی به پایان برسد، آنگاه تراکتور نیز به مرحله بعد رقابتها صعود خواهد کرد و تیم دومی از گروه C به مرحله حذفی صعود نمی کند و تنها استقلال به عنوان صدرنشین این گروه صعود خواهد کرد.

 

در این شرایط پرسپولیس دیگر نماینده کشورمان می بایست به مصاف صدرنشین گروه A برود که تا قبل ا بازیهای امشب، استقلال تاجیکستان است اما این احتمال وجود دارد که الهلال در بازیهای امشب بتواند صدرنشین گروه شود. در صورت صعود سه تیم دوم از گروه های A و E و B بدشانسی به سراغ پرسپولیس خواهد آمد چرا که در بازی مرحله حذفی مهمان خواهد بود این در حالیست که اگر گروه c یک تیم دوم به مرحله بعد بفرستد، حریف بعدی پرسپولیس از این گروه خواهد بود و در آن صورت میزبان بازی تک حذفی مرحله یک هشتم خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • ناشناس 30 آوریل 2021 / 8:07 ب.ظ

    والا اگه پرس پلیس تو گروه استقلال بود زودتر از اینا حذف میشد

  • داود 30 آوریل 2021 / 7:11 ب.ظ

    استقلال قهرمان میشود بازهم خداذرا شکر که گواه هند بود

  • ج 30 آوریل 2021 / 12:24 ب.ظ

    لنگی به همین خیال باش دایی مسعود دیگه سال بعد نیست

    • ناشناس 30 آوریل 2021 / 3:46 ب.ظ

      خخخخخخخخ سال بعد ریس جمهور هم پرسپولیسی هست انشاالله وزیر هم پرسپولیسی هست تا سکته بزنید اون موقع هم قیافتون دیدنی است تو آسیا که دست به …. پرسپولیس بودید برای صعود فقط کیسه های متوهم از این حرف ها میزنن

  • ناشناس 30 آوریل 2021 / 8:56 ق.ظ

    کیسه که صعود نمیکنه ولی پرسپولیس حریف براش مهم نیست کی باشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید