کد خبر:26723
پ

یک هفته تا کسر 6 امتیاز از پرسپولیس | شکایت سوشا مکانی باز هم دردسرساز شد

در حالی که باشگاه پرسپولیس 3 ماه قبل متعهد شده بود که طلب حدود 20 میلیاردی شاکیان خود را بپردازد اما در فاصله یک هفته تا 17 خرداد که آخرین مهلت برای پرداخت طلب کلیه طلبکاران است سوشا مکانی مدعی شد طلبش را دریافت نکرده و بابت این قضیه به AFC شکایت کرده است.   […]

در حالی که باشگاه پرسپولیس 3 ماه قبل متعهد شده بود که طلب حدود 20 میلیاردی شاکیان خود را بپردازد اما در فاصله یک هفته تا 17 خرداد که آخرین مهلت برای پرداخت طلب کلیه طلبکاران است سوشا مکانی مدعی شد طلبش را دریافت نکرده و بابت این قضیه به AFC شکایت کرده است.

 

یک هفته تا کسر 6 امتیاز از پرسپولیس | شکایت سوشا مکانی باز هم دردسرساز شد

پرسپولیس که در کوران مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به هر ترتیبی نیاز به استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلو داشت با دادن تعهد به سازمان لیگ از آن مخمه به سلامت عبور کرد اما به نظر می رسد حتی کمک های هواداری نیز نتواند مشکل فعلی را حل کند و اگر امدادهای غیبی از دو وزارتخانه حامی پرسپولیس بار دیگر به کمک این تیم نیاید، احتمال کسر امتیاز و محرومیت از ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم بسیار بالاست چرا که مدیران پرسپولیس در مرتبه قبل تعهد داده بودند در صصورت عدم پرداخت مطالبات شاکیان تا 3 ماه آینده (17 خرداد) کلیه عواقب و تبعات این اتفاق را خواهند پذیرفت. در مرتبه قبل که باشگاه پرسپولیس در وضعیت اضطراری این چنین و در آستانه کسر امتیاز به خاطر عدم پرداخت طلب برانکو قرار داشت، در جلسه ای فروی در وزارت ورزش، ظرف 24 ساعت کل طلب برانکو به یکباره تامین شد و از کسر امتیاز پرسپولیس در آستانه شروع لیگ جلوگیری شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا باز هم از این جلسات اضطراری در وزارت ورزش یا ارتباطات برای فرار از خطر کسر امتیاز برای این تیم تشکیل می شود یا خیر؟

 

سوشا مکانی در همین ارتباطت گفت:

هیچ قول و قراری با من یا وکیلم نگذاشتند و این توافق بین خود باشگاه پرسپولیس و فدراسیون بوده

_قانون به وضوح می گوید باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور دارد باید با تمام طلبکاران خود تسویه حساب کرده باشد در غیر این صورت پروانه حرفه ای به آن باشگاه تعلق نمی گیرد.

_متاسفانه مدیران باشگاه های ایرانی راستگو نیستند و فقط با حضور در سمت مدیریت قصد دارند خودشان را ارتقا بدهند. هیچ کدام هیچوقت باری از روی دوش باشگاه ها برنداشته اند و این شرایط در تمام باشگاه ها صدق می کند.

_ما هم منتظر قول و قرارها نماندیم و کار خودمان را انجام دادیم و به کمیته اخلاق AFC و دادگاه CAS شکایت کردیم. اگر طلب مرا پرداخت نکنند، همه عواقب گردن باشگاه است. شاید بگویند سوشا این پول را نیاز ندارد اما این پول حق من و حق گرفتنی است.

_نمی توان گفت چون طرفدار داریم می توانیم حق بازیکنان را بخوریم. من به عنوان بازیکن رفتاری حرفه ای داشتم و باشگاه هم باید رفتاری حرفه ای داشته باشد اما به جای آن، مدیران باشگاه تنها دروغ می گویند

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • مهدی 30 مه 2021 / 8:46 ق.ظ

    استقلالیها دست به کار بشید و برید جلوی خونه مکانی دستهاتون دراز کنید بلکه فرجی حاصل بشه.
    راستی پول جباروف رو شما از کجا آوردین.پول شفر رو چی؟
    راستی چند سال پیش رویانیان شما رو نجات داد؟
    نارنجک هم بزنید به پرسپولیس راه بدی نیست.
    ببینید چقدر قوی شدیم که به توپ و تانک متوسل شدند….

    • فرهاد ۶ آتیشه 30 مه 2021 / 2:12 ب.ظ

      این قانون ها از تو …. در آوردید؟؟؟ مگه به فیفا شکایت کردن؟ مگه فیفا حکمی داده که بر اساس اون اومدید زر مفت می‌زنید که خطر کسر شش امتیاز!!!!!!!!؟؟؟؟ وقتی چیزی نمیدونی …. نخور، هیچ شکایتی در این خصوص تو فیفا ثبت نشده، اینو گفتم که اطلاعات عمومی بره بالا که مطلب چرت و پرتی ثبت نکنی اینجا، در ضمن فقط پرسپولیسه که بدهی داره؟؟؟ تیم شما شکایت نداره؟؟؟ از تیم شما شش امتیاز قرار نیست کم بشه؟؟؟؟! تنها حکمی که اونم هنوز به پرسپولیس ابلاغ نشده حکم پرونده کالدرون هستش، پرونده کالدرون هم تازه حکمش بیاد یک ماه فرصت واسه پرداختش هست، مرجع شکایت بازیکنان ایرانی طبق مفاد قراردادشون فدراسیون کشوره نه فیفا، اینارو میگم که اطلاعات داشته باشی، فیفا هیچ دخالتی تو این نوع پرونده ها نمیکنه، تا حالا کدوم بازیکن ایرانی که تو ایران بازی کرده و شکایت کرده به فیفا و نتیجه گرفته؟؟؟ !!!! اول اطلاعات فوتبالیتو زیاد کن بچه جون بعد بیا مطلب بزن، اینجور حواشی هم فقط سیاست دلال های بازیکنان هستش واسه گرفتن سریعتر پول وگرنه هیچ پیشبرد اداری ندارد. در ضمن حمایت فدراسیون خیلی وقته شامل تیم شما با اون زردک شده، نمونش هم اتفاقات همین چند هفته تو اصفهان، یکبار دعوا راه انداختند یکبار هم با نارنجک اتوبوس زدن بعد پرسپولیس از میزبانی محروم میشه!!!!اونم وضع حکم‌هایی دربی نه شجاعیان محروم شد نه یزدانی نه غلامپور، پرسپولیسی ها اینکارا کرده بودن ده جلسه محروم میشدن، با بودن آقای عزیزی خادم که قبلاً تو هییت مدیره استقلا بوده این اتفاقات طبیعی هستش.

      • راغب 30 مه 2021 / 3:27 ب.ظ

        مردک مشنگ . استقلال تهش 3-4 میلیارد بدهی داره لنگ 20 میلیارد بدهی داره. قانون هم مشخصه که کسر امتیاز قطعی ه منتها با توجه به رای قاضی 3 یا 6 امتیازش مبهم ه. مشنگ جان یه بار مصاحبه سوشا رو بخون گفته به AFC شکایت کرده نه فیفا

    • فرهاد ۶ آتیشه 30 مه 2021 / 7:01 ب.ظ

      مردک شاسگول حداقل سنگ تیمتو به سینه میزنی یکم هم در موردش تحقیق کن اسکل، گاگول جان کیسه ۳ ، ۴ میلیارد بدهی داره؟؟؟؟!!!!!!! خخخخخخخخ، مرغ پخته تو قابلمه خندش گرفته از ک..شعر قشنگت، شاسگول جان استقلال همین الان نزدیک ۳ میلیون دلار فقط به استراماچونی بدهی داره، بدهی به میلیچ ، دیاباته ، پادوانی و بازیکنان ایرانی بماند…. با بودن احمق هایی امثال تو که از تیمت خبر نداری صد سال دیگه هم قهرمان لیگ دسته ۳ هم نمیشید چه برسه لیگ برتر. ببو گلابی.

      • رشید 30 مه 2021 / 7:31 ب.ظ

        شل مغز اینا بدهی قطعی نیست هنوز حکم قطعیش نیومده . تازه میلیچ یا دیاباته بخوان برن شکایت کنن 2 سال دیگه قطعی میشه . شما 20 میلیارد بدهی قطعی دارید . طرف رفته شکایت کرده الان با حکم پشت در باشگاه حقیر لنگه . کالدرون الان حکم محکومیت شما دستشه ولی استقلال به حکم استرا اعتراض زده . پادشاه خنگایی خداییش

  • حسام 29 مه 2021 / 11:02 ب.ظ

    شما استقلالی ها خیلی دارید میسوزید. حالا حاشیه پردازی کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید