کد خبر:27108
پ

یحیی گل محمدی به سیم آخر زد: هر سازی زدند رقصیدیم اما ظرفیت ما تمام شد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سازمان لیگ خواسته عدالت را در برنامه‌ریزی مسابقات رعایت کند و مدعی شد سرخپوشان تمام خواسته‌های این سازمان را تمکین کرده‌اند. یحیی گل محمدی به سیم آخر زد: هر سازی زدند رقصیدیم اما ظرفیت ما تمام شد! یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم پرسپولیس اظهار داشت: […]

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سازمان لیگ خواسته عدالت را در برنامه‌ریزی مسابقات رعایت کند و مدعی شد سرخپوشان تمام خواسته‌های این سازمان را تمکین کرده‌اند.

یحیی گل محمدی به سیم آخر زد: هر سازی زدند رقصیدیم اما ظرفیت ما تمام شد!

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم پرسپولیس اظهار داشت: ما تعطیلی یک هفته‌ای داشتیم که فکر می‌کنم خیلی هم لازم بود. بعد از یک سال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم و استراحت داشته باشیم. این هم اجباری و به خاطر تمرینات تیم ملی بود.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم این تعطیلی خیلی به موقع و لازم بود. فشار خیلی زیادی دقیقاً در این یک سال به بازیکنان وارد شده بود. برنامه خیلی فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم، هم در لیگ قهرمانان آسیای سال گذشته و هم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان امسال. بعد از آن هم این سومین جلسه تمرین ماست که دنبال می‌کنیم. برنامه خوبی هم برای بازگشت به شرایط مسابقه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در شرایطی که باشگاه مشکلات مالی فراوانی دارد هر روز یک حکم جدید علیه باشگاه می‌رسد، گفت: ما دوست داریم تمام تمرکزمان روی تمرین و مسابقات باشد، ولی این مسائل برای بازیکنان،‌ مربیان و تیم آزاردهنده است. این مشکلات قبلاً بوده است و الان هم وجود دارد، اما الان هم تعداد پرونده‌ها بیشتر شده است و هم مبلغ‌شان. خیلی از این فشار را بچه‌ها تحمل کردند تا باشگاه به مشکل نخورد. بچه‌ها ماه‌ها پول نگرفتند تا باشگاه بتواند بدهی‌ها را بدهد. بازیکنان خیلی از خود گذشتگی کردند و فشار زیادی را تحمل کردند تا مشکلات برطرف شود. باید از آنها تشکر کرد، ولی فکر می‌کنم این هم حد و حدودی دارد و بازیکنان هم ظرفیتی دارند. خصوصاً وقتی به انتهای فصل نزدیک می‌شویم هم حساسیت مسابقات بیشتر می‌شود. باید مشکلات بچه‌ها هم حل شود. امیدوارم فکر اساسی برای حل این مشکلات شود.

گل‌محمدی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود تعدادی از آنها پیشنهاد خارجی دارند، عنوان کرد: ما یک برنامه خوب هم باید برای فصل بعد داشته باشیم، چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوخی‌بردار نیست و سختی کار خیلی بیشتر از مسابقات دیگر است. ما باید با تیم کامل و آماده برویم که انتظارات برآورده شود. از همین الان هم باید به فکر آن بازی‌ها باشیم. باید برای تمدید قرارداد برنامه داشتیم. ما هم نامه زدیم و هم با بازیکنان صحبت کردیم. صحبت‌های خوبی هم شد و خیلی از بازیکنان هم دوست دارند در تیم ما باشند، ولی آنها هم مشکلاتی دارند که باید رفع شود. تعاملی دوطرفه بین باشگاه و بازیکنان باید باشد تا با تیم خوب راهی مسابقات شویم، هر چند کار دشواری است. بازیکنانم همه باکیفیت و خوب هستند و خواهان زیادی دارند و چه از لیگ داخلی و چه تیم‌های خارجی پیشنهادات خوبی به آنها می‌رسد. حتماً باید برنامه‌ریزی و جلسات خوبی داشته باشیم تا ادامه همکاری صورت بگیرد. من در مورد همه بازیکنان صحبت کردم.

وی در مورد اینکه در تاریخ 30 خرداد باید در سوپرجام به میدان بروند، تصریح کرد: ما یک سال است که در برنامه‌ریزی اذیت می‌شویم. به هر سازی که سازمان لیگ زده است، رقصیدیم. همه کاری کردیم و مسابقات پُرفشاری انجام دادیم. هر برنامه‌ریزی کردند ما بازی کردیم. در باتلاق نساجی و در آن شرایط آب و هوایی بازی کردیم. الان هم انتظار داریم مساوات و برابری برقرار شود. این موضوع باید در لیگ ما رعایت شود. ما دنبال این نیستیم که همیشه به نفع ما باشد،‌ ولی دیگر همیشه به ضررمان هم نباشد. ما الان شش بازیکن ملی‌پوش داریم، برای ما سی‌ام بازی گذاشتند، ولی برای تیم‌های دیگر که یک بازیکن ملی‌پوش دارند، سی‌و‌یکم بازی گذاشتند! این چه معنی دارد؟! بازیکنان ما خیلی زود به تمرینات برسند 26 خرداد است. بازیکنانی که الان در تمرین هستند حداقل استراحت کردند، ولی بازیکنان ملی‌پوش بعد از تعطیلات به تمرینات تیم ملی رفتند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. آن بازیکنان را باید چه کار کنیم؟ نباید آنها استراحت کنند؟ اصلاً استراحت را نمی‌گویم، نباید با ما تمرین کنند؟ چرا همیشه تیم ما باید زودتر از تیم‌‌های دیگر بازی کند؟ با این برنامه‌ریزی واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌خواهم از کلمات دیگر استفاده کنیم، چون دست به جریمه‌‌شان هم خوب است. تا یک حرفی می‌زنیم سریع می‌گویند، 10 میلیون، 20 میلیون، 75 میلیون. واقعاً نمی‌دانم چطور باید صحبت کنیم که هم حق‌مان را بگیریم، هم جریمه نشویم.

«آیا فکر می‌کنید ممکن است نتایج لیگ در جای دیگری جدا از زمین فوتبال رقم بخورد؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال اظهار داشت: اصلاً نمی‌خواهم ماهیت لیگ و فوتبال را زیر سؤال ببرم. ما همیشه دنبال عدالت بودیم و می‌خواهیم که همه چیز از جمله مسابقات و داوری عادلانه انجام شود. هیچ وقت دنبال داستان نبودیم و نخواهیم بود. به فوتبال و هواداران هم احترام می‌گذاریم و برنامه‌ریزی هر طور بوده است، انجام دادیم. حداقل این است که در برنامه‌ریزی عدالت برقرار شود و به گونه‌ای نباشد که همیشه فشار روی ما باشد و دلیلی هم ندارد. اگر هم چیزی بگویم، سریع آن را بزرگنمایی می‌کنند و برای‌مان داستان درست می‌کنند.

وی با بیان اینکه روی صحبتش با سهیل مهدی است، افزود: آقای مهدی، تو را خدا، حداقل ببینید که تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند، کدامیک جلوتر بازی کردند و کدامیک دیرتر. باید عدل، مساوات و برابری رعایت شود. تعداد مسابقاتی که ما زودتر از رقیب‌مان بازی می‌کنیم، باید با رقبا یکی باشد و این انتظار زیادی نیست و امیدوارم که دوستان لحاظ کنند. ما می‌خواهیم صحبت نکنیم و بعد می‌گویند، فلانی شلوغ کرد، اما ما فقط دنبال عدالت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر، اظهار داشت: شرایط طوری نیست که درباره این مسائل صحبت کنم. پیشنهادی بود، اما به دلیل شرایط تیم و شرایط حساسی که هستیم، صحبت کردم و جواب هم منفی بود.

گل‌محمدی در مورد اینکه پیشنهاد او از چه تیمی بوده است و آیا بند فسخی در قراردادش با پرسپولیس دارد یا نه، گفت: دیگر بهتر است راجع به این مسائل صحبت نکنیم و زیاد مهم نیست.

وی درباره اینکه گویا رادوشویچ نسبت به شرایط مالی اعتراض داشته و گفته است شاید دیگر به پرسپولیس بازنگردد، گفت: او تا دیروز و پریروز اجازه داشت و امروز باید در تمرین حاضر می‌شد. پیگیر مسئله هستیم و امروز هم تماس گرفتیم تا دروازه‌بان‌های جوان بیایند و با ما تمرین کنند که تمرین شکل بگیرد. این مشکلات در باشگاه هست و باید حل شود. رادو هم دروازه‌بان خوب و مهمی برای ماست و باید با تمام تیم تمرین کنیم و دلیلی ندارد بازیکنی برود و این مشکلات برای او ایجاد شود. به آقای سمیعی هم گفتم که ما این مشکلات را داریم و باید سریع‌تر مشکلات حل شود. مسئولان باشگاه در حال صحبت با رادو هستند تا مشکلات حل شود.

وی درباره اینکه پس از دیدار با ذوب‌آهن به حاشیه‌هایی اشاره کرد که از صداوسیما علیه پرسپولیس ایجاد شده و اعلام کرده بود صداوسیما را تحریم کرده است، گفت: من با کلیت صداوسیما هیچ مشکلی ندارم و دوستان زحمتکشی هم در آنجا هستند که برای ساخت برنامه‌ها زحمت می‌کشند. چند برنامه هستند که برای ما شمشیر را از رو بسته‌اند که فوتبال برتر، شب‌های فوتبالی و برنامه شبکه پنج است که اسم آن را نمی‌دانم. با بقیه دوستان مشکلی ندارم و هر موقع هم باشند، در خدمت‌شان هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی‌های حساس تیم ملی در انتخابی جام جهانی نیز اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم و دست‌مان در تیم ملی پر است که تاکتیک و سیستم‌های مختلف داشته باشیم. یک مقدار نگرانی من درباره تیم ملی، بحث بازی تدارکاتی است که به نظرم به مشکل خورد و از این جهت عقب ماند. به نظرم بازی اول با هنگ‌کنگ می‌تواند یک بازی تدارکاتی باشد و این مسئله را جبران کنیم. اینکه چرا بازی تدارکاتی انجام نشد، برای من جای سؤال است، اما برای اسکوچیچ و تیم ملی آرزوی موفقیت داریم که صعود کنند. به نظرم موفقیت تیم ملی به سود همه ماست. همه آنهایی که در فوتبال هستند، به سودشان است که تیم ملی صعود کند.

منبع
تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید