کد خبر:38348
پ

یانیک بولاسی به پرسپولیس لینک شد | بیوگرافی و آمار گلزنی بولاسی

یانیک بولاسی جدیدترین نامی است که در خصوص مهاجم جدید پرسپولیس شنیده می شود. سایت ترانسفر مارکت، این بازیکن را به پرسپولیس لینک کرده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی و آشنایی با سوابق و آمار گلزنی یانیک بولاسی در تیم های سابقش می پردازیم. بیوگرافی و و آمار گلزنی یوانیک بولاسی مهاجم احتمالی پرسپولیس […]

یانیک بولاسی جدیدترین نامی است که در خصوص مهاجم جدید پرسپولیس شنیده می شود. سایت ترانسفر مارکت، این بازیکن را به پرسپولیس لینک کرده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی و آشنایی با سوابق و آمار گلزنی یانیک بولاسی در تیم های سابقش می پردازیم.

بیوگرافی و و آمار گلزنی یوانیک بولاسی مهاجم احتمالی پرسپولیس

یانیک بولاسی به پرسپولیس لینک شد

یانیک بولاسی بازیکن 33 ساله متولد فرانسه با تابعیت انگلیس است؛ نکته جالب اینکه او در تیم ملی کنگو بازی می کند. بولاسی که روزگاری یکی از بازیکنان گران قیمت لیگ انگلیس محسوب می شد در سالهای اخیر به سبب افت در کیفیت بازی اش به لیگ دسته 2 ترکیه وارد شده و هم اکنون در تیم ریزه اسپور عضویت دارد. قرارداد او یکسال دیگر با ریزه اسپور اعتبار دارد اما ظاهراً مسئولین ریزه اسپور توان پرداخت مبلغ قرارداد او را ندارند و قصد دارند این بازیکن را به فروش برسانند.
بولاسی 185 سانتی متری توانایی بازی در هر سه پست جلو یعنی وینگر چپ و راست و مهاجم هدف را دارد؛ البته پست تخصصی او وینگر چپ محسوب می شود.
ارزش فعلی بولاسی با توجه به عملکردش در فصل گذشته، 550 هزار دلار تخمین زده شده است. بالاترین قراردادی که او در فصول گذشته منعقد کرده 22 میلیون دلار بوده است.

یانیک بولاسی سابقه بازی در تیم های مطرح انگلیسی همچون اورتون، استون ویلا، میدلزبورو را در کارنامه دارد. او در 118 بازی در لیگ برتر انگلیس، 11 گل به ثمر رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید