کد خبر:36744
پ

گواردیولا اینبار در ژست کادر فنی پرسپولیس : اونا نمی خوان ما قهرمان شیم!

پپ گواردیولا سرمربی موفق منچسترسیتی که اخیراً در چند تلاش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا ناموفق بوده، در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل نیوکاسل صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که پیشتر در نمونه ایرانی از سرمربی پرسپولیس شنیده بودیم!   گواردیولا اینبار در ژست کادر فنی پرسپولیس : اونا نمی خوان ما قهرمان شیم! […]

پپ گواردیولا سرمربی موفق منچسترسیتی که اخیراً در چند تلاش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا ناموفق بوده، در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل نیوکاسل صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که پیشتر در نمونه ایرانی از سرمربی پرسپولیس شنیده بودیم!
 

گواردیولا اینبار در ژست کادر فنی پرسپولیس : اونا نمی خوان ما قهرمان شیم!

بعد از حذف عجیب و غیرمنتظره از لیگ قهرمانان با شکست مقابل رئال مادرید، منچسترسیتی دیشب با پنج گل از سد نیوکاسل گذشته و نمایش درخشانی در لیگ برتر از خود ارائه داد. با توجه به توقف خانگی لیورپول مقابل تاتنهام، حالا فاصله آنها در صدر جدول با سیتی به سه امتیاز رسیده و تیم پپ گواردیولا در آستانه تکرار عنوان قهرمانی خود قرار گرفته است.

در فصل جاری پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بارها با احترام از تیم های یکدیگر یاد کرده و از این حیث همیشه مورد ستایش قرار گرفته اند. اما سرمربی اسپانیایی سیتی دیشب و بعد از مسابقه مقابل نیوکاسل، صحبت های عجیبی به زبان آورده و تاکید کرد اغلب در فوتبال انگلیس علاقه دارند لیورپول به عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر دست یابد، آنهم در شرایطی که آنها در سه دهه گذشته یک بار به این موفقیت دست یافته اند. به نظر می رسد افزایش انتقادات از پپ و تحسین شدن کلوپ بابت رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا در چند سال گذشته، باعث انجام این مصاحبه از سوی پپ شده است تا او اینبار کوچکتر از بهانه هایش باشد!

 

پپ گواردیولا در پایان دیدار مقابل نیوکاسل گفت: “همه در این کشور، از رسانه ها گرفته تا همه از لیورپول حمایت می کنند. البته این تیم سابقه فوق العاده ای در رقابت های اروپایی دارد، اما نه در لیگ برتر، زیرا آنها در 30 سال اخیر تنها یک بار قهرمان شده اند. البته مشکلی نیست. با توجه به سابقه و موفقیت های تاریخی لیورپول در کنار منچستریونایتد مشهورترین تیم های انگلیس هستند؛ از نظر فتح عناوین، میراث، تاریخ، درام و خیلی موارد.

اما ما در 10، 11 یا 12 سال گذشته در بین مدعیان ظاهر شده ایم. می‌دانم که گاهی اوقات ناراحت می‌شویم، اما برایم مهم نیست. مردم بیشتر می‌خواهند لیورپول قهرمان شود، اما مسئله ای نیست و این موضوع طبیعی است. شاید آنها طرفداران بیشتری در سرتاسر جهان داشته باشند و در انگلیس شاید بیشتر از ما از لیورپول حمایت می شود.”

این مصاحبه غیرمنتظره باعث تعجب بسیاری از هواداران فوتبال شده و آنها این رویه را متناقض با رویکرد توام با احترام پپ گواردیولا به لیورپول دانسته اند. به نظر می رسد انتقادات در روزهای اخیر و بعد از حذف سیتی از لیگ قهرمانان، خون او را به جوش آورده و باعث بروز چنین واکنشی از پپ گواردیولا شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید