کد خبر:24486
پ

گروه پرسپولیس در آسیا رسماً زنگ تفریح شد!

در حالی که معاون سابق باشگاه پرسپولیس پیشتر با اظهار نظر مضحک در خصوص قدرتمندتر بودن تیمهای گروه پرسپولیس در آسیا نسبت به استقلال باعث شگفتی اهالی فوتبال شده بود، با انجام چهارمین بازی از گروه های پنجگانه منطقه غرب به طور رسمی مشخص شد پرسپولیس در گروه زنگ تفریح آسیا قرار داشته و بر […]

در حالی که معاون سابق باشگاه پرسپولیس پیشتر با اظهار نظر مضحک در خصوص قدرتمندتر بودن تیمهای گروه پرسپولیس در آسیا نسبت به استقلال باعث شگفتی اهالی فوتبال شده بود، با انجام چهارمین بازی از گروه های پنجگانه منطقه غرب به طور رسمی مشخص شد پرسپولیس در گروه زنگ تفریح آسیا قرار داشته و بر خلاف تصور اولیه، گروه A بازیها که ه 4 تیم همچنان شانس صعود دارند، گروه مرگ مسابقات لقب گرفت.

 

گروه پرسپولیس در آسیا رسماً زنگ تفریح شد!

گروه پرسپولیس در آسیا رسماً زنگ تفریح شد!

الریان با توجه به این‌که شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا ندارد، تمرکز خود را روی جام امیر قطر خواهد گذاشت و به همین خاطر در دو بازی باقی‌مانده خود برابر گوا و پرسپولیس از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین استفاده خواهد کرد و به بازیکنان اصلی استراحت خواهد داد. الریان به نیمه‌نهایی جام امیر قطر راه پیدا کرده است و باید در این مرحله به مصاف الدحیل برود.

 

بازیهای گروه E که پرسپولیس در آن حضور دارد با توجه به حضور تیم بی کیفیت گوا در آن طوری پیش رفت که در پایان بازیهای چهارم این گروه چهره دو تیم حذف شده از مسابقات مشخص شد و این در حالیست که این وضعیت در هیچ یک از گروه های دیگر وجود ندارد. این اتفاق در حالی در گروه E رخ داد که الریان قطر بدترین دوران خود در لیگ قهرمانان آسیا را سپری می کند و با تنها 1 امتیاز در قعر جدول حتی پائینتر ا گوا دو امتیای قرار گرفته است تا مشخص شود پرسپولیس با حریف ساده تر از گوا هم در این گروه بازی داشته است.

 

در طرف مقابل تیم استقلال تاجیکستان با برتری 4 گله مقابل الهلال عربستان نشان داد، رئیس در گروه A کدام تیم است. تا پیش از این تصور بر این بود گروه C که استقلال تهران در آن حضور دارد سخت ترین گروه بازیها است اما با نگاهی به نتایج و قدرت تیمهای گروه A اکنون می توان با قاطعیت گفت گروه A قطعاً گروه مرگ بازیها بوده است.

در سایر گروه ها توازن قدرت تیمها تا حدی برقرار بوده و تا قبل از برگزاری دو هفته پایانی حداقل 3 تیم همچنان شانس صعود دارند و تنها در گروه E مسابقات است که دو تیم پرسپولیس و الوحده شانس صعود دارند که با توجه به نتایج نیز به نظر می رسد تنها پرسپولیس به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند و الوحده نتواند عنوان یکی از بهترین تیمهای دوم گروههای پنجگانه به دور حذفی راه پیدا کند.

گروه پرسپولیس در آسیا رسماً زنگ تفریح شد!

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • مهدی 26 آوریل 2021 / 12:39 ق.ظ

    تقصیر وزیره که قرعه کشی رو مهندسی کرد و پرسپولیس رو انداخت گروه ضعیف.ها ها ها…

  • راشین 25 آوریل 2021 / 11:21 ب.ظ

    یعنی یکی باید پیدا بشه معنای سید رو واست توضیح بده. نابغه اگه استقلال قهرمان غرب آسیا شده بود الان تو همین گروه بقول خودت زنگ تفریح بود. یک در یک میلیون هم احتمالش نیس که ندونی. فقط میخوای یه حرف بزنی عقده هات باز بشه.نترس به الدحیل هم میخوریم تا حساب کار دستش بیاد.

  • محمد 25 آوریل 2021 / 4:59 ب.ظ

    کاش تو که میگی گروه عشقپولیس زنگ تفریحه یه کم به مغزت فشار می آوردی و دلیلشو هم می گفتی آخه وقتی سرورت پرسپولیس حضور داشته باشه اونجارو زنگ تفریح میکنه من نمیگم آمار این چهار سال اخیر میگه …شانس اورد کیسه بازی اول به دحیل نخورد وگرنه الان باید مث الریان برای بازی داخلی لیگ برنامه ریزی میکرد..پرسپولیس داره قدرت ایران را به رخ غرب وشرق و میانه وووو میکشونی آقا کیسه پور

  • ستاره سرخ 25 آوریل 2021 / 3:31 ب.ظ

    اقایون استقلالی! یه جوری صحبت میکنین انگار بازیهای لیگ قهرمانان فقط مرحله گروهیه! مراحل بعدی هم وجود داره یه جوری صحبت میکنین پس فولادیها چی بگن ؛ السد قهرمان بلا منازع لیگ قطره نه الدحیل .النصر در عربستان بالاتر از الاهلیه اگر هم گروه مرگی باشه باید فولادیها بگن نه شما یه جوری صحبت میکنین انگار باpsg, mancity,realmadrid همگروه شدین خخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید