کد خبر:36136
پ

گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام است؟

با انجام قرعه کشی جام جهانی قطر، تیمها حریفان خود را در گروه های هشتگانه شناختند. به نظر شما گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام است؟ گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام است؟ با نگاهی به گروه های جام جهانی 2022  به سادگی می توان دریافت که گروه A مسابقات که میزبان یعنی قطر در آن […]

با انجام قرعه کشی جام جهانی قطر، تیمها حریفان خود را در گروه های هشتگانه شناختند. به نظر شما گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام است؟

گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام است؟

با نگاهی به گروه های جام جهانی 2022  به سادگی می توان دریافت که گروه A مسابقات که میزبان یعنی قطر در آن قرار گرفته، آسان ترین گروه محسوب می شود و قاعده نیز در سالهای گذشته بر همین منوال بوده تا میزبان بتواند از مرحله گروهی صعود کند تا جذابیت رقابتها برای برگزار کنندگان و تماشاگران میزبان همچنان باقی بماند. اگره شانس صعود هلند و سنگال از این گروه بیش از قطر و اکوادر ارزیابی می شود.

پس از گروه A به گروه B میرسیم که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد. با فرض صعود احتمالی اوکراین، به نظر می رسد دومین گروه آسان این رقابتها همین گروه باشد چرا که تیم های چندان قدرتمندی در آن قرار ندارند. اگرچه پر ارزش ترین تیم جام یعنی انگلیس که مجموع ارزش بازیکنانش بیش از 1 میلیارد دلار است، در این گروه قرار دارد اما در عمل، تیم گرت سات گیت اگرچه در خط حمله قدرتمند به نظر می رسد اما ساختار دفاعی ضعیفی در اختیار دارد و ایران و اوکراین و آمریکا نیز در رده تیم های تراز اول جهانی محسوب نمی شوند.

گروه D مسابقات نیز سومین گروه آسان جام به شمار می آید.

در طرف مقابل به نظر می رسد گروه F با حضور تیم های قدرتمند بلژیک،  کرواسی، مراکش و شگفتی ساز مرحله مقدماتی یعنی کانادا گروه مرگ مسابقات لقب بگیرد. پس از این گروه می توان به گروه G اشاره کرد که با تیم های گردن کلفتی همچون برزیل، سوئیس و کامرون و صربستان تشکیل شده است.

برخی از گروه E به عنوان گروه مرگ یاد می کنند و علت این انتخاب نیز شکست آلمان مقابل ژاپن در دور قبلی جام جهانی است که ژاپن را به گربه سیاه این گروه تبدیل کرده است اما با توجه به تغییر نسل در فوتبال ژاپن، به نظر نمی رسد این تیم بتواند در این دور، شگفتی جام جهانی 2018 را تکرار کند و اسپانیا و آلمان شانس اول صعود از گروه E محسوب می شوند.

 

کلیدواژه : جام جهانی 2022

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید