کد خبر:11754
پ

کینه محسن مسلمان از یحیی گل محمدی او را استقلالی می کند؟

با صحبتهایی که شب گذشته محمود فکری در برنامه فوتبال برتر انجام داد به نظر می رسد موضوع انتقال محسن مسلمان به استقلال جدی به نظر می رسد و سرمربی آبی ها بی میل به جذب مهندس سابق پرسپولیس نیست. اما چرا محسن مسلمان که روزگاری در قلب هواداران پرسپولیس جای داشت، تمایل زیادی برای […]

با صحبتهایی که شب گذشته محمود فکری در برنامه فوتبال برتر انجام داد به نظر می رسد موضوع انتقال محسن مسلمان به استقلال جدی به نظر می رسد و سرمربی آبی ها بی میل به جذب مهندس سابق پرسپولیس نیست. اما چرا محسن مسلمان که روزگاری در قلب هواداران پرسپولیس جای داشت، تمایل زیادی برای پیوستن به استقلال دارد؟

 

کینه محسن مسلمان از یحیی گل محمدی او را استقلالی می کند؟

کینه محسن مسلمان از یحیی گل محمدی او را استقلالی می کند؟

سالها قبل در سال 93، زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بود و سعید آذری مدیرعامل این تیم محسوب می شد، یحیی به یکباره محسن مسلمان را که اتفاقاً در اوج دوران بازی خود بود را در لیست مازاد قرار داد و بر همین اساس او که ذاتاً استقلالی بود و این موضوع را بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود با حضور در باشگاه استقلال، قرارداد داخلی با این تیم منعقد کرد اما در نهایت، سعید آذری بنا به دلایل مالی راضی به این انتقال نشد تا مسلمان تا پایان فصل، در فولاد خوزستان توپ بزند. اما در فصل 94/95 ، او نتوانست به استقلال بپیوندد چرا که امیر قلعه نویی از این تیم رفته بود و پرویز مظلومی به استقلال آمد که اعتقادی به بازی مسلمان نداشت و به جای او، فرشید اسماعیلی را در پست هافبک بازیساز تیمش جذب کرد. همین مسئله باعث شد تا علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس به مسلمان پیشنهاد حضور در این تیم را بدهد و محمد رویانیان نیز با همه شروط مالی سعید آذری از جمله حق رشد موافقت کرد تا مسلمان به پرسپولیس بپیوندد.

مسلمان که با علیرضا منصوریان در تیم امید کار کرده بود در مقطعی مدعی شده بود حاضر است با 1000 تومان برای استقلال مدل منصوریان بازی کند اما حضور پرویز مظلومی در استقلال سرنوشت او را تغییر داد.

 

مسلمان چطور سر از پرسپولیس در آورد؟

شادی گل محسن مسلمان

او یک دوره موفق را در پرسپولیس گذراند اما همانطور که در افشاگری شب گذشته ش اعتراف کرد، حضور او و چند بازیکن دیگر تیم با نظر برانکو نبوده است و برانکو علاقه ای به استفاده از آنها نداشته و طاهری تیم را بسته بود و برانکو مجبور به استفاده از مسلمان شد که اتفاقاً این توفیق اجباری نتایج خوبی را برای پرسپولیس رقم زد؛ البته حواشی زیاد مسلمان باعث شد تا برانکو قید همکاری با او را بزند و نیمکت نشین شدن ناگهانی او در نیم فصل 96/97 باعث شد تا او پرسپولیس را ترک کند اما پس از اینکه او پرسپولیس را ترک کرد، دیگر نتوانست بازیکن سابق شود و در میانه میدان برای تیمش بدرخشد.

 

افشاگری محسن مسلمان در مورد برانکو

 

اکنون بار دیگر این فرصت برای محسن مسلمان فراهم شده تا در ویترین یکی دیگر از تیم های پرطرفدار پایتخت بدرخشد و به سطح اول فوتبال ایران بازگردد؛ او که خاطره خوبی از یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس ندارد تحت هیچ شرایطی حاضر به بازی برای این مربی در پرسپولیس نیست و به نظر می رسد انگیزه های مضاعف او برای نشان دادن توانایی هایش به گل محمدی و همچنین علاقه محمود فکری به سبک بازی او، مسلمان را بیشتر به سمت استقلال سوق داده است.

 

مسلمان در دوراهی تهران-تبریز

مسلمان در سپاهان سرانجام شاگرد قلعه نویی شد اما نتوانست تاثیرگذاری زیادی در روند موفقیت این تیم بگذارد و با حضور نویدکیا، او نیز به مسلمان اعلام کرد وی را نمی خواهد و به همین خاطر قراردادش با سپاهان را به طور توافقی فسخ کرد و اکنون در دو راهی تراکتور یا استقلال قرار دارد. حضور علیرضا منصوریان در تراکتور و جلوگیری از ایجاد حاشیه و تنش بین او و هواداران پرسپولیس به واسطه انتقالش به استقلال از عواملی است که شاید مسلمان را به تبریز ببرد اما ویترین استقلال و پخش زنده بازی های استقلال نیز موردی نیست که او بتواند به سادگی از آن عبور کند. هر چه که هست با حضور گل محمدی در پرسپولیس او هرگز راهی برای بازگشت به این تیم پیدا نخواهد کرد.

 

پی نوشت: با توجه به اینکه او در دو فصل گذشته دور از پرسپولیس بوده و به طور مستقیم از پرسپولیس به استقلال نمی پیوندد به نظر می رسد حساسیت زیادی بر روی این انتقال جنجالی از سمت هواداران دو تیم سرخابی پایتخت وجود نداشته باشد.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 4 نوامبر 2020 / 12:25 ق.ظ

    داداش این استقلالی ها توهم خود بزرگ بینی دارن، خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ،حداقل برو گورتو گم کن مصاحبه 103 دقیقه دیشبش با سایت آنتن ببین که چیا میگه بعد بیا زررررر زررررر کن اینجا، خودش میگه آقای آذری فقط رضایت نامه منو واسه استقلال صادر میکرد و نمیزاشت من به پرسپولیس برم، گفتش محمد نادری تو مخمصه گیر کرده بود مجبور شد به استقلال بره چون پول رضایت نامشو آل کیسه میداد و پرسپولیس حاضر نشد 200 هزار دلار بده، گفتش من ده سال دیگه میخوام بازی کنم، مجری ازش میپرسه حاضری برگردی پرسپولیس مگه من آرزومه برگردم اگه بهم اجازه بدن، در مورد این حرف مفتت که میگی گفته من حاضرم واسه استقلال هم مفتی بازی کنم هم توضیحات خوبی داده که اگه اینترنتی که بابات برات خریده یاری میکنه برو 103 دقیقه ویدیو مصاحبه تصویریشو ببین چی میگه، میگه من قبل اینکه آقای منصوریان گزینه استقلال بشه چونکه منصوریان مربی من بوده بهش گفته بودم حاضرم واسه منصوریان مفتی بازی کنم ولی منظورم اصلا تو استقلال نبود چونکه اصلا تا اون موقع منصوریان گزینه استقلال نبود، گزینه های استقلال مظلومی، قلعه نویی، مرفاوی بودن.
    یکم اطلاعات زیاد کنید بعد بیاید اینجا توهمتات ذهنیتونو به مردم القا کنید.

    • بهداد رضوی 4 نوامبر 2020 / 8:02 ق.ظ

      شما هم برو مصاحبه دیشب آذری رو بخون که حرفای مسلمان رو تکذیب کرد . خخخخخخخ گفت برای صدور رضایتنامه مسلمان اندو تیموریان و 500 میلیون میخواستیم

  • علی 3 نوامبر 2020 / 9:03 ب.ظ

    واقعا استقلالی بود فقط ب خاطر پول وش دایی رفت پرسپولیس

  • a 3 نوامبر 2020 / 11:48 ق.ظ

    ذاتاً استقلالی بود؟؟؟ اینا رو از کجاتون میارید؟؟؟ بازیکن هر جا بهش پول بدن ذاتا میشه همون جایی

    • بیگ جانی 3 نوامبر 2020 / 1:16 ب.ظ

      از مصاحبه های قبل از پیوستنش به پرسپولیس که گفته بود ما خانوادگی استقلالی هستیم و حاضرم با 1000 تومن برای استقلال بازی کنم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید