کد خبر:32876
پ

کنایه بازیکن جدا شده پرسپولیس به گل محمدی: بازیکن میلیاردی میخواست نه 200 میلیونی!

سعید حسین پور که با فسخ قراردادش حالا بازیکن آزاد محسوب می شود، پس از اتفاقات اخیر با متلک پرانی و کنایه به کادر فنی پرسپولیس مدعی شد آنها بازیکن میلیاردی میخواستند و بازیکن 200 میلیونی مثل او را نمی خواستند.   کنایه بازیکن جدا شده پرسپولیس به گل محمدی: بازیکن میلیاردی میخواست نه 200 […]

سعید حسین پور که با فسخ قراردادش حالا بازیکن آزاد محسوب می شود، پس از اتفاقات اخیر با متلک پرانی و کنایه به کادر فنی پرسپولیس مدعی شد آنها بازیکن میلیاردی میخواستند و بازیکن 200 میلیونی مثل او را نمی خواستند.

 

کنایه بازیکن جدا شده پرسپولیس به گل محمدی: بازیکن میلیاردی میخواست نه 200 میلیونی!

کنایه بازیکن جدا شده پرسپولیس به گل محمدی: بازیکن میلیاردی میخواست نه 200 میلیونی!

🔺کادرفنی نیازی به من نداشت و گفت جایی در برنامه‌هایشان ندارم. من از سال‌های قبل از پرسپولیس طلب داشتم که با توجه به این موضوع توانستم به صورت یکطرفه قراردادم را فسخ کنم.

🔺پرسپولیس وقتی تمریناتش را شروع کرد هیچکس از طرف باشگاه و یا کادر فنی به من زنگ نزد تا به تمرین بروم. حتی من با توجه به اینکه قرارداد داشتم به محل تمرین تیم رفتم ولی مرا راه ندادند.

🔺من هیچوقت به خودم اجازه نمی‌دهم برای باشگاه بزرگ و پرافتخاری مثل پرسپولیس شرط و شروطی بگذارم. این حرف‌ها از پایه و اساس اشتباه است. اینکه من برای پرسپولیس شرط گذاشتم دروغ محض است.

🔺در پرسپولیس رفتار خوبی با من نشد ولی امیدوارم با بقیه جوان‌های تیم این رفتار را انجام ندهند. شما ببینید اکثر بازیکنان جوان استقلال که در این تیم رسیدند الان ملی پوش هستند ولی جوان‌هایی که از تیم‌های پایه به پرسپولیس آمدند الان کجا هستند.

🔺پرسپولیس بازیکن ۲۰۰ میلیونی مثل من را نمی‌خواست چون دنبال بازیکنان میلیاردی بودند. من کاپیتان تیم‌های پایه پرسپولیس بودم و خدا را شکر می‌کنم که به بزرگسالانش هم رسیدم و همیشه آرزو داشتم لباس تیم بزرگسالان پرسپولیس را بپوشم که این اتفاق هم افتاد.

🔺اگر قسمت بود دوباره روزی پیراهن تیم محبوبم را خواهم پوشید. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم. زمان مدیریت قبلی استقلال یک نفر به من زنگ زد و پیشنهاد حضور در این تیم را به من داد. اما با احترام به هواداران استقلال گفتم نمی‌توانم به این تیم بیایم.

 

پی نوشت: چندی پیش دستیار یحیی گل محمدی در پدیده مدعی شده بود سرمربی پرسپولیس بازیکنان ارزان قیمت را انتخاب نمی کند و ابتدا آنها را به یک لیگ خارجی می فرستد و پس از اینکه قیمت آنها بالا رفت، اقدام به جذب آنها می کند که در این مسیر ظاهراً منفعت مالی نیز برای او وجود دارد. او به انتقال رضا اسدی، شهریار مغانلو و مهدی مهدی خانی به پرسپولیس که به این ترتیب انجام شد، اشاره کرد که ابتدا پرسپولیس خواهان آنها بود اما پس از حضور یک نیم فصل در لیگ های خارجی، همان بازیکنان با قیمت بالاتر به پرسپولیس پیوستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید