کد خبر:12148
پ

کمیته انضباطی در مورد محرومیت کمال کامیابی نیا تصمیم گیری می کند

در حالی که بنا به اعلام آقایان قرار بود از ابتدای لیگ بیستم کمیته انضباطی مواضع سفت و سخت تری نسبت به اتفاقات حاشیه ای هر بازی اتخاذ کند، به نظر می رسد اکنون نوبت آزمون بزرگ کمیته انضباطی فرا رسیده است چرا که در بازی پرسپولیس و سایپا دو اتفاق مهم رخ داد که […]

در حالی که بنا به اعلام آقایان قرار بود از ابتدای لیگ بیستم کمیته انضباطی مواضع سفت و سخت تری نسبت به اتفاقات حاشیه ای هر بازی اتخاذ کند، به نظر می رسد اکنون نوبت آزمون بزرگ کمیته انضباطی فرا رسیده است چرا که در بازی پرسپولیس و سایپا دو اتفاق مهم رخ داد که لزوم ورود کمیته انضباطی در آن احساس می شود.

 

آزمون بزرگ کمیته انضباطی در مورد محرومیت کمال کامیابی نیا

آزمون بزرگ کمیته انضباطی در مورد محرومیت کمال کامیابی نیا

در این بازی پربرخورد کمال کامیابی نیا به واسطه دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و در انتهای بازی نیز مدعی شد داور با آنها رفتار بدی داشته و لحن صحبت کردنش با بازیکنان پرسپولیس خوب نبوده و قضاوت ضعیف او که با سوت ها و کارتها متعدد همراه بوده  باعث کسب تساوی پرسپولیس مقابل سایپا شده است. او در ادامه مدعی شد مستحق دریافت هیچ یک از کارتهای زردی که گرفته نبوده است و اخراجش از زمین توسط مصطفی اکرمی بی مورد بوده.

در چنین شرایطی در گام اول کمیته انضباطی می تواند با بازبینی صحنه هایی که کامیابی نیا کارت زرد دریافت کرده به کم کارشناسان داوری، بر درست بودن یا نبودن این اخراج ورود کند و اگر اشتباهی از سوی داور در این زمینه رخ داده باشد، یکی از کارت ها زرد کامیابی نیا را پاک کند.

اما مسئله بعدی، مستقیماً با ماهیت کمیته انضباطی مرتبط است و چه اخراج او درست بوده باشد و چه اشتباه داورباعث محرومیت او از بازی بعد پرسپولیس شده باشد، آنها  می بایست با مصاحبه انتهای بازی کامیابی نیا برخورد جدی داشته باشند چرا که او مستقیماً عملکرد یکی از ارکان اجرایی اصلی بازی یعنی داور را زیر سوال برد و باعث ایجاد تنش در فضای هواداری پرسپولیس علیه این داور شد که در فصل بیستم ورود کمیته انضباطی و برخورد جدی  در خصوص این قبیل مصاحبه های احساسی بعد از بازی، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود چرا که اگر هر بازیکن یا مربی به خود اجازه دهد با مصاحبه های حاشیه ای فضای برگزاری بازی ها را چه قبل و چه بعد از بازی مسموم کند، دوباره شاهد تکرار اتفاقات سالهای گذشته خواهیم بود و بی اخلاقی از همین ابتدای لیگ بیستم در فوتبال ایران نمایان می شود.

کمیته انضباطی می بایست به گونه قاطعانه برخورد کند که هیچ مربی یا بازیکنی نتواند به سادگی اتهامی را به عوامل برگزاری بازی ها وارد کند و پس از بازخواست تنها مدعی این قضیه شود که فقط حدسش در این زمینه را مطرح کرده است! مطرح شدن حدس بازیکن یا مربی برای زیر سوال بردن عوامل برگزاری بازیها باعث به وجود آمدن موجی علیه مسئولین برگزاری بازیها می شود که تنش و بی اخلاقی را به جمعیت هواداری تیم ها منتقل می کند.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • بنده 8 نوامبر 2020 / 6:35 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. نویسنده محترم متن این قدر در نوشتن مطلب برای پرسپولیس عجله کردی که پر از غلط املایی و عدم فاصله گذاری جملات داری. یعنی تا این حد !

  • موسی 7 نوامبر 2020 / 1:03 ب.ظ

    اگر خبرنگار حوزه استقلال هستن چرا اینقدر راجع به پرسپولیس مطلب می نویسن؟ همه مطالب هم پر از کینه متاسفانه

    • admin 7 نوامبر 2020 / 1:13 ب.ظ

      طبیعی هست در مورد رقبای استقلال هم مینویسن همونطور که نویسنده های حوزه پرسپولیس هم در مورد استقلال و تخلفاتش مینویسن که نمونه ش در مورد تخلف در عقد قرارداد سنگین با نادری بود که اخیراً یادمه آقای صفایی فک کنم نوشتن . شما اگه هوادار پرسپولیس هستید میتونید نوشته های نویسنده های پرسپولیسی سایت رو دنبال کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید