کد خبر:24291
پ

کمدی دفاعی استقلال مقابل الدحیل با هنرنمایی ریگی و مرادمند

بازی استقلال و الدحیل در نیمه اول با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم قطری به پایان رسید که در ثبت این نتیجه، بازی ضعیف دو  بازیکن استقلال یعنی ریگی و مرادمند نقش موثری داشت.   کمدی دفاعی استقلال مقابل الدحیل با هنرنمایی ریگی و مرادمند مسعود ریگی که مدتهاست به عنوان یک بازیکن […]

بازی استقلال و الدحیل در نیمه اول با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم قطری به پایان رسید که در ثبت این نتیجه، بازی ضعیف دو  بازیکن استقلال یعنی ریگی و مرادمند نقش موثری داشت.

 

کمدی دفاعی استقلال مقابل الدحیل با هنرنمایی ریگی و مرادمند

کمدی دفاعی استقلال مقابل الدحیل با هنرنمایی ریگی و مرادمند

مسعود ریگی که مدتهاست به عنوان یک بازیکن کاملا معمولی در ترکیب استقلال به میدان می رود، در نبود یک جانشین خوب حتی با وجود ضعیف در هر شرایطی در ترکیب استقلال به میدان رفته. اوج هنر ریگی که پاس های رو به عقب و عرضی است در بازی مقابل الدحیل تنها هواگیری کرد و بدون توجه به بازیکنان تهاجمی حریف، هافبک های بازیساز الدحیل را آزاد گذاست و در نهایت با اشتباه مرگبار روی گل دوم الدحیل، روحیه تیمی استقلال را پائین آورد. او در گل سوم الدحیل نیز با جاگیری ضعیف نتوانست توپ سرگردان در محوطه جریمه استقلال را دفع کند.

 

مرادمند نیز یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در نیمه اول بود که به جز زیر  توپ زدن و اشتباهات متعدد در یارگیری، کار خاصی نکرد. او که در زدن ضربات سر نیز مشکل دارد هرگز نتوانست ضربات سر اول را مقابل مهاجمین الدحیل بزند و در گل سوم لا اشتباه بزرگ در عدم یارگیری با بازیکن حریف، زمینه ساز گل سوم الدحیل بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 22 آوریل 2021 / 6:04 ق.ظ

    مرادمند همونه که می‌گفت تیمم رو با ندای قلبم انتخاب میکنم خوب شد نیومد پرسپولیس اجب شانسی داره کیسه شیش تایی نشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید