کد خبر:7706
پ

کلید موفقیت استقلال در مقابل پاختاکور | نیمکت نشینی شیخ دیاباته

همانطور که در آنالیز فنی تیم پاختاکور مشاهده کردید، این تیم از مدافعین قدرتمندی برخوردار است که به سادگی به مهاجمین حریف باج نمی دهند و شاید راه گلزنی استقلالی ها در این بازی سخت تر از بازیهای گذشته این تیم باشد.   زمان و ساعت بازی بعدی استقلال   کلید موفقیت استقلال در مقابل […]

همانطور که در آنالیز فنی تیم پاختاکور مشاهده کردید، این تیم از مدافعین قدرتمندی برخوردار است که به سادگی به مهاجمین حریف باج نمی دهند و شاید راه گلزنی استقلالی ها در این بازی سخت تر از بازیهای گذشته این تیم باشد.

 

زمان و ساعت بازی بعدی استقلال

 

کلید موفقیت استقلال در مقابل پاختاکور

البته استقلال نشان داده در مقابل تیم های فیزیکی همچون الشرطه، کم نیاورده و پا به پای آنها توانسته بازی ها را ادامه دهد اما حکایت پاختاکور کمی متفاوت تر از الشرطه است چرا که تجربه آسیایی این تیم بسیار بیشتر از الشرطه است و برای موفقیت در مقابل این تیم که تقریبا تیم ملی ازبکستان محسوب می شود، نیاز به استفاده از تاکتیک های خاص و ویژه تری است.

 

به نظر می رسد با توجه به عدم حضور وریا غفوری در جناح راست و حضور احتمالی محمد دانشگر در آن پست، کادر فنی استقلال می بایست پرونده نفوذ و سانتر از جناحین برای دیاباته را ببندند چرا که اولاً بازیکن رونده ای در این تیم برای سانتر از جناحین وجود ندارد، ثانیاً مهاجمین بلند قامت ازبک احتمالاً راه گلزنی شیخ دیاباته را خواهند بست و سانترهای کور و بی هدف استقلالی ها بر روی دروازه پاختاکور به جایی نخواهد رسید.

در این شرایط شاید کادر فنی استقلال بتواند با یک سورپرایز و بازی دادن ارسلان مطهری و مهدی قایدی از ابتدا و نیمکت نشین کردن دیاباته به کادر فنی حریف شوک وارد کند و با استفاده از عمق و حرکات سرعتی و تکنیکی مهدی قایدی بتواند راهی به دروازه پاختاکور پیدا کند.

حضور دیاباته در نیمه دوم و در حالی که مدافعین حریف خسته شده اند و از لحاظ قوای جسمانی در شرایط خوبی به سر نمی برند نیز می تواند برگ برنده استقلال در نیمه دوم باشد.

 

در این شرایط استقلال می تواند با حضور مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی کریمی و فرشید اسماعیلی میانه زمین را مال خود کند اما در صورت استفاده توامان کادر فنی از ارسلان مطهری و قایدی و دیاباته، آرش رضاوند به نیمکت ذخیره ها منتقل می شود و وزن درگیری های فیزیکی بازیکنان میانی این تیم کاسته خواهد شد چرا که رضاوند بازیکن فیزیکی و قدرتی است و مناسب برای این بازی به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید