کد خبر:9375
پ

کریم باقری تمایل شجاع خلیل زاده برای جدایی را تائید کرد

بر خلاف برخی اخبار که مدعی بودند شجاع خلیل زاده قادر نیست از پرسپولیس جدا شود، کریم باقری مربی پرسپولیس در جدیدترین صحبتهایش به طور ضمنی این موضوع را تائید کرد اما در عین حال مدعی شد تمام تلاشش را خواهد کرد تا شجاع در پرسپولیس بماند.   کریم باقری تمایل شجاع خلیل زاده برای […]

بر خلاف برخی اخبار که مدعی بودند شجاع خلیل زاده قادر نیست از پرسپولیس جدا شود، کریم باقری مربی پرسپولیس در جدیدترین صحبتهایش به طور ضمنی این موضوع را تائید کرد اما در عین حال مدعی شد تمام تلاشش را خواهد کرد تا شجاع در پرسپولیس بماند.

 

کریم باقری تمایل شجاع خلیل زاده برای جدایی را تائید کرد

 

کریم باقری تمایل شجاع خلیل زاده برای جدایی را تائید کرد

 

باقری در همین خصوص گفت:

قبل از رفتن شجاع به اردوی تیم ملی با او صحبت کردم و منتظرم تا به ایران برگرده و در مورد تمدید قراردادش باهم به باشگاه برویم، تمام تلاشم را می‌کنم تا او در پرسپولیس بماند.

 

پیشتر شجاع خلیل زاده به واسطه بدقولی مدیران در پرداخت مطالباتش و همچنین رقم قرارداد پائینش مدعی شده بود اگر این شرایط باقی بماند این تیم را ترک خواهد کرد که رسول پناه مدعی شد با شرایط مالی جدید خلیل زاده و کنعانی موافقت شده است تا شایعات در خصوص رفتن او به پایان برسد اما این روزها پرسپولیس درگیر جور کردن پرداخت طلب برانکو است و به نظر می رسد مدیریت باشگاه، چیزی در چنته ندارد که بخواهد قول و قرارهای قبلی خود در قبال خلیل زاده را اجرایی کند و همین مسئله باعث شده تا بار دیگر شجاع خلیل زاده، به موضوع رفتنش به فوتبال قطر فکر کند.

 

نکته جالب اینکه شجاع خلیل زاده اخیراً از سوی AFC به عنوان با کیفیت ترین مدافع لیگ قهرمانان آسیا از حیث دقت پاس معرفی شده است و درخواست دستمزد بیشتر توسط او که یکی از ارکان صعود پرسپولیس به فینال بوده، اتفاق عجیبی محسوب نمی شود و مدیریت باشگاه می بایست به آن توجه کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید