کد خبر:6877
پ

کرنر عجیب سپاهان مقابل النصر سوژه طنز رسانه های جهان شد + عکس

در جریان بازی شب گذشته سپاهان و النصر، در صحنه ای سروش رفیعی و امید نورافکن برای زدن ضربه کرنر پشت توپ رفتند که بهت رسانه های جهان را در پی داشت.   کرنر عجیب سپاهان مقابل النصر سوژه طنز رسانه های جهان شد + عکس در این صحنه بسیاری از رسانه ها به کاشتن […]

در جریان بازی شب گذشته سپاهان و النصر، در صحنه ای سروش رفیعی و امید نورافکن برای زدن ضربه کرنر پشت توپ رفتند که بهت رسانه های جهان را در پی داشت.

 

کرنر عجیب سپاهان مقابل النصر سوژه طنز رسانه های جهان شد + عکس

کرنر عجیب سپاهان مقابل النصر سوژه طنز رسانه های جهان شد + عکس

در این صحنه بسیاری از رسانه ها به کاشتن توپ در سمت نورافکن و بالا بردن دست سروش رفیعی اشاره کردند که عملاً با توجه به زاویه و پرچم کرنر، امکان زدن توپ برای شروش رفیعی وجود نداشت و در واقع سپاهانی ها با این حربه بیشتر از اینکه حریف را فریب دهند، تیم خود را از وجود یکبازیکن بیشتر در محوطه جریمه حریف محروم کردند!

در مورد دیگری که به بار طنز این صحنه اضافه کرده بسیاری از کاربران انگلیسی زبان به این موضوع اشاره کرده اند که دوبازیکن ایرانی فراموش کردند این فقط یک ضربه کرنر است و نه ضربه ایستگاهی که دو بازیکن برای زدنش به پشت توپ رفتند!

در بسیاری از صحنه های کرنر دو نفره پیشتر دیده بودیم که زننده ضربه با ضربه ای کوتاه با بازیکن نزدیک به خودش، بازی را از همان نقطه کرنر آعاز می کنند اما هرگز چنین موردی در فوتبال جهان تاکنون دیده نشده بود که پس از پرتاب اوت میلاد محمدی در جام جهانی جه به سوژه طنز رسانه های جهان تبدیل شد، این مورد نیز دومین موردی است که بازتاب جهانی داشته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 18 سپتامبر 2020 / 6:50 ق.ظ

    آبروی ایران رو نصف جهان برد!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید