کد خبر:18404
پ

کاریکاتور جنجالی مهدی طارمی در رسانه های پرتغالی : دایو زن قهار آسیایی!

عملکرد درخشان مهدی طارمی در لیگ پرتغال همچنان ادامه دارد و او با گلی که شب گذشته مقابل ارنسی به ثمر رساند به رده دوم جدول گلزنان پرتغال رسید. طارمی که به واسطه درخشش در ریو آوه و پنالتی های معروفی که می گرفت در نهایت به  عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ پرتغال رسیده […]

عملکرد درخشان مهدی طارمی در لیگ پرتغال همچنان ادامه دارد و او با گلی که شب گذشته مقابل ارنسی به ثمر رساند به رده دوم جدول گلزنان پرتغال رسید. طارمی که به واسطه درخشش در ریو آوه و پنالتی های معروفی که می گرفت در نهایت به  عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ پرتغال رسیده بود، در فصل جاری در انتقالی جنجالی به پورتو پیوست و در ادامه هنرنمایی های خود در زمین، همچنان هم گل می زند و هم پنالتی می گیرد تا حسابی حرص هواداران رقیب پورتو را در آورده باشد چرا که آنها مهدی طارمی را به دایو زنی متهم می کنند و به واسطه تاثیر فوق العاده ش در نتیجه گیری پورتو، با جوسازی قصد داشتند میزان محرومیت او را به واسطه خطا بر روی اوتامندی در بازی پورتو و بنفیکا بیشتر کنند اما طارمی با یک گل سه امتیازی بازگشت تا آتش خشم هواداران رقیبان را بیشتر کرده باشد.

 

پخش زنده بازی پورتو

 

کاریکاتور جنجالی مهدی طارمی در رسانه های پرتغالی

به واسطه دایوهای مهدی طارمی در محوطه جریمه، اخیراً کریکاتوری از مهدی طارمی در رسانه های پرتغالی منتشر شده که او را در حال دایو زدن در استخر نشان می دهد. مربیان بسیاری از تیم های پرتغالی به داوران هشدار داده اند که می بایست مراقب دایوهای طارمی باشند چرا که او با دایو زدن، قصد فریب داوران برای گرفتن پنالتی را دارد.

کاریکاتور جنجالی مهدی طارمی در رسانه های پرتغالی

 

کلیدواژه : پورتومهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید