کد خبر:19977
پ

کارکشته بازی به سبک پرسپولیس | لغزنده شدن مشکوک پیست تارتان در بازی مقابل پیکان

در حالی که هنوز مدت زیادی از حرکت عجیب فولادی ها در عریض تر کردن زمین در بازی مقابل پیکان برای جلوگیری از اوت های بلند بازیکن این تیم نمی گذرد، در بازی امروز پرسپولیس و پیکان نیز اتفاق مشکوکی در استادیوم آزادی رخ داد و درست در مناطقی که بازیکن پیکان احتمال پرتاب اوت […]

در حالی که هنوز مدت زیادی از حرکت عجیب فولادی ها در عریض تر کردن زمین در بازی مقابل پیکان برای جلوگیری از اوت های بلند بازیکن این تیم نمی گذرد، در بازی امروز پرسپولیس و پیکان نیز اتفاق مشکوکی در استادیوم آزادی رخ داد و درست در مناطقی که بازیکن پیکان احتمال پرتاب اوت های بلند را داشت، پیست تارتان خیس شده بود تا ظاهراً مانع از تمرکز بازیکن پیکان برای پرتاب توپ های بلند شوند. البته او در این بازی نیز اوت های بلند خود را انداخت اما در بسیاری از موارد، با سوت های داور در محوطه جریمه جلوی موقعیت پیکان در این صحنه ها گرفته شد به طوری که این موضوع با اعتراض بازیکنان و کادر فنی پیکان نیز مواجه شد.

 

فیلم عریض کردن زمین در بازی فولاد و پیکان

 

صحبتهای جنجالی مهدی تارتار علیه داور بازی با پرسپولیس

 

کارکشته بازی به سبک پرسپولیس | لغزنده شدن مشکوک پیست تارتان در بازی مقابل پیکان

کارکشته بازی به سبک پرسپولیس | لغزنده کردن پیست تارتان در بازی مقابل پیکان

در روزی که بارشی در تهران و حوالی  استادیوم آزادی رخ نداده بود و در بازیهای قبلی نیز در حین آبیاری چمن ورزشگاه شاهد چنین صحنه ای در استادیوم آزادی نبودیم، وقوع این اتفاق آن هم در قسمت های خاصی از زمین کمی مشکوک به نظر می رسید.

 

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 14 فوریه 2021 / 9:36 ب.ظ

    یحیی و‌پیروانی لنگه نکونام هستند. بردن به هر قیمتی. یادتونه پارسال سپاهان نیم ساعت دیر رسید ورزشگاه (به خاطر احترام به هوادارانش). این ۲ و انصاری فرداور را شستشو‌دادند و زمین را ترک کردن و رضا جاودانی لنگی هم‌۳ بر ۰ کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید