کد خبر:25662
پ

کارنامه آنجلو آلسیو دستیار ایتالیایی جدید فرهاد مجیدی در استقلال

سرانجام پس از گمانه زنی های بسیار، نام آنجلو آلسیو به عنوان مشاور ایتالیایی جدید استقلال که برای کمک به فرهاد مجیدی تا پایان فصل در استقلال حضور پیدا خواهد کرد اعلام شد و آنجلو آلسیو 56 ساله را در استقلال خواهیم دید. در ادامه نگاه داشته ایم به کارنامه آنجلو آلسیو در تیم های […]

سرانجام پس از گمانه زنی های بسیار، نام آنجلو آلسیو به عنوان مشاور ایتالیایی جدید استقلال که برای کمک به فرهاد مجیدی تا پایان فصل در استقلال حضور پیدا خواهد کرد اعلام شد و آنجلو آلسیو 56 ساله را در استقلال خواهیم دید. در ادامه نگاه داشته ایم به کارنامه آنجلو آلسیو در تیم های سابقش.

 

کارنامه آنجلو آلسیو دستیار ایتالیایی جدید فرهاد مجیدی در استقلال

عکس انجلو آلسیو مربی جدید استقلال
عکس انجلو آلسیو با آنتونیو کونته پس از قهرمانی با یوونتوس

 

آنجلو آلسیو با سابقه کار در تیمهای بزرگی همچون چلسی و یوونتوس و تیم ملی ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی با این تیمها، از مربیان مجرب و با دانش در فوتبال جهان محسوب می شود و به نظر می رسد انتخاب این مربی، یک گام رو به جلوی بزرگ برای فرهاد مجیدی و تیم استقلال خواهد بود.

 

۲۰۰۲-ناپولی (دستیار)

۲۰۰۳-ناپولی (دستیار)

۲۰۰۴–۲۰۰۵-باشگاه ایمولسی۱۹۱۹

۲۰۰۶–۲۰۰۷-باشگاه یو اس ماسسی ۱۹۱۹

۲۰۰۸-باشگاه فوتبال اسپال

۲۰۱۰–۲۰۱۱-سیه‌نا (دستیار)

۲۰۱۱–۲۰۱۴-یوونتوس (دستیار)

۲۰۱۴–۲۰۱۶-ایتالیا (دستیار)

۲۰۱۶–۲۰۱۸-چلسی (دستیار)

–۲۰۱۹-کیلمارنوک

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • حاج آقا خان بالا 18 مه 2021 / 9:24 ق.ظ

    با سلام خدمت برادرم فرهاد عزیز . به زودی به موفقیت های بزرگی می رسی فقط تمرکز کن قطعا موفق میشی اگه مربی جدید ایتالیایی به درد تیم خورد و عملکردش در روند تیم محسوس بود به راحتی رها نشود و مواظب باش استقلال نردبانی برای ایشان نشود . این دولت پفیوز هم می رود إن شاء.. دولتی عادل و با کیفیت سرکار بیاد . به وزراء هم بگید سرمایه ی ملی در باشگاه های کشور همین سه تا ستاره ست اگه نگاه ملی دارید افتخار کنید که افتخارباشگاه های ما فقط وفقط و باز تاکید می کنم همین سه تا ستاره ست .

  • علی 17 مه 2021 / 6:58 ب.ظ

    سلام به همگی
    راستی اقا فرهاد نگران لیگ نباش اشکال نداره که از کورس قهرمانی جا موندیم انشالله قهرمان جام آسیا و حذفی میشیم حالا 10با بردیم 2بار هم باختیم انشاالله به امید برد مقابل ذوب آهن تو جام حذفی لطفا وریا و فرشید رو از بازی نیار بیرون حر وقت اون دوتا تو ترکیب اصلی نیستن میبازیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید