کد خبر:41635
پ

کارلوس کیروش توضیح دهد: وحید امیری برای چه به جام جهانی رفت؟

در حالی که انتقادات از کارلوس کیروش و عملکرد ضعیف تیم ملی در جام جهانی ادامه دارد، خبر اعطای حواله واردات خودروی خارجی مورد علاقه ملی پوشان به پاداش شکست سنگین مقابل انگلیس و آمریکا، خشم افکار عمومی را برانگیخته است. اما این همه ماجرا نیست و بسیاری امروز این مطالبه صریح را از فدراسیون […]

در حالی که انتقادات از کارلوس کیروش و عملکرد ضعیف تیم ملی در جام جهانی ادامه دارد، خبر اعطای حواله واردات خودروی خارجی مورد علاقه ملی پوشان به پاداش شکست سنگین مقابل انگلیس و آمریکا، خشم افکار عمومی را برانگیخته است.

اما این همه ماجرا نیست و بسیاری امروز این مطالبه صریح را از فدراسیون بی کیفایت مهدی تاج دارند که به جای اتلاف وقت، خیلی سریع موضع قطع همکاری فدراسیون با کیروش را اعلام کند. مشخص نیست مهدی تاج و مجموعه فدراسیون فوتبال که به واسطه افتضاحی که در جام جهانی رقم زدند، تا این لحظه حتی یک عذرخواهی ساده هم از افکار عمومی نکرده اند، چرا این روزها روزه سکوت گرفته اند؟

در مطلبی مجزا به همه صدمات و لطماتی که کیروش در این جام جهانی به فوتبال ایران زد اشاره کردیم. او که با بهترین نسل فوتبال ایران در سه جام جهانی ناکام بود و دو جام ملتهای آسیا را از ما گرفت این روزها ژاپنی را میبیند که در گروه مرگ جام جهانی توانست اسپانیا و آلمان را شکست دهد و به عنوان صدرنشین صعود کند.

سوال اساسی افکار عمومی امروز از کیروش این است بر چه متر و معیاری بازیکنان پا به سن گذاشته ای مثل وحید امیری مصدوم را با خود به جام جهانی برد تا جوانانی مثل امیرعلی صادقی، آریا برزگر، محمد محبی، مهدی قایدی، سعید صادقی و … پشت خط بمانند؟ اگر قرار بر عدم استفاده از امیری در 3 بازی تیم ملی در جام جهانی بود، بهتر نبود یک جوان از فوتبال ایران برای کسب تجربه مسافر جام جهانی می شد؟

هر چه که هست با استقبال نمایشی از ملی پوشان و به به و چه چه کارشناسان فرمایشی نمی توان افتضاح تیم ملی در جام جهانی را پاک کرد و بهتر است تا دیر نشده، برای جام ملتهای آسیا طرحی نو در انداخت. این تیم ملی نیاز به یک پوست اندازی جدی دارد حداقل 10 بازیکن فعلی این تیم، لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشته و ندارند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بی نام 2 دسامبر 2022 / 9:36 ب.ظ

    کیروش یک حسنی داست که در ۳ جام جهانی خودشو نشون داد بازیکن سفارشی نگرفت و اگرم بهش تحمیل شد بازی نداد بهشون. مثل اسکوچیچ نبود فرجی نعمتی و رفیعی و … هر چی بنجل مافیای پرسپولیس داشت می چپوند بهش واسه همین طرفدار داره. مثل مایلی کهن دایی قطبی برانکو همه اینا افسارشون دست لنگی ها بود. کیروش با وجود خط زدن ۳ استقلالی مستحق در احظات آخر، اما زیر بار پکیج لنگی ها نرفت چون مستقل بود. مربی مستقل دیکه نخواهیم داشت. تیم ملی یعنی مافیای پرسپولیس مگر امثال کیروش پیدا بشن که اونم امروز زیر فشارهای شدید میره. لنگی ها ذوق کرده بودن ۳ استقلالی رو خط زد.اما دیدن سفارشی نیست دشمنش شدن. در مورد نتایجم بد نبود امریکا واقعا بهتر از ما بود انگلیس همپکه به سیاست باختیم

  • بی نام 2 دسامبر 2022 / 6:08 ب.ظ

    همین کی روش گفت اگر زودتر میومد می تونست جوانهایی را که اسکوچیچ هیچوقت دعوتشان نمیکرد، زودتر دعوت کنه تا آماده جام جهانی بشن. شناخت از لیگ نداشت. طبیعی بود به امیری اعتماد کنه که تفکرات همو میشناسن. اگر بمونه وقت داره با بازیکنان‌جدید تیم بسازه

    • یه ترک ایرانی 5 دسامبر 2022 / 5:43 ق.ظ

      وحید امیری مصدوم بود بهش نمی رسید جام جهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید