کد خبر:26442
پ

کارشکنی ها شروع شد | میلیچ اولین جداشده استقلال

همانطور که پیشتر پیش بینی کرده بودیم، هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال به احتمال بسیار زیاد یکی از ستاره های جدا شده از استقلال در پایان فصل خواهد بود و نشانه های این اتفاق از همین حالا در حال رویت شدن است.   کارشکنی ها شروع شد | میلیچ اولین جداشده استقلال پس از اینکه […]

همانطور که پیشتر پیش بینی کرده بودیم، هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال به احتمال بسیار زیاد یکی از ستاره های جدا شده از استقلال در پایان فصل خواهد بود و نشانه های این اتفاق از همین حالا در حال رویت شدن است.

 

کارشکنی ها شروع شد | میلیچ اولین جداشده استقلال

پس از اینکه شیخ دیاباته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در 4 ماه گذشته در بازی استقلال مقابل ذوب آهن شرکت نکرد و احتمالاً به مرخصی بی بازگشت رفت؛ امروز خبر رسید که میلیچ نیز در شرایط مشابه قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد او نیز به مرخصی بی بازگشت همچون دیاباته خواهد رفت. گفتنیست مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی نیز از دیگر گزینه هایی هستند که با بی خیالی مدیران باشگاه استقلال به احتمال بسیار زیاد از در پایان فصل از این تیم جدا می شوند. مدیرانی که خود به خوبی می دانند حداکثر 2 ماه دیگر در سر کار هستند و با روی کار امدن دولت جدید آنها نیز می بایست چمدان های خود را بسته و جای خود را به نفرات جدید بدهند و به همین سبب قدم از قدم برای پیشبرد امور نقل و انتقالاتی در استقلال بر نمی دارند. وزیر ورزش در این قضیه مقصر شماره 1 است که با تعلل حالا دیگر عمدی در انتخاب اعضای هیئت مدیره و جانشین کردن فردی به عنوان اسماعیل خلیل زاده که در زندان به سر می برد، روال اداری کارها در استقلال را مختل کرده است.

در ادامه توجه شما را به ماحبه معنادار میلیچ در این خو جلب می نمائیم.

 

متأسفانه هیچ‌کس هیچ اقدامی برایم نکرده است و من پولم را نگرفته‌ام. خیلی‌ها قول دادند، وعده و وعید دادند اما کسی هیچ اقدامی نکرده است. نمی‌دانم چطور وفاداری و تعصبم را به تیم استقلال نشان دهم تا بدانند من این تیم را دوست دارم.

از الان نمی‌شود با قاطعیت درباره تمدید قرارداد صحبتی کرد. آقای عبدیان از هیأت مدیره صحبت‌هایی با وکیلم داشته‌اند اما فعلا چیزی مشخص نیست. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. من استقلال را دوست دارم ولی همه‌چیز دست من نیست.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید