کد خبر:44520
پ

کارشکنی مجدد در ماجرای تماشاگران تیم میزبان مقابل پرسپولیس | نساجی هم قربانی مافیای فوتبال می شود؟

به نظر می رسید با اتفاقات عجیبی که در خصوص میزبانی تیم پرسپولیس از تیم پیکان و اضافه شدن تماشاگران اضافی در دیدار مقابل گل گهر رخ داد، مسئولین حداقل برای بازی آخر لیگ، خویشتنداری کرده و همه چیز حداقل در شرایط میزبانی تیم نساجی عادی خواهد بود اما باز هم شاهد اتفاقات عجیب قبل […]

به نظر می رسید با اتفاقات عجیبی که در خصوص میزبانی تیم پرسپولیس از تیم پیکان و اضافه شدن تماشاگران اضافی در دیدار مقابل گل گهر رخ داد، مسئولین حداقل برای بازی آخر لیگ، خویشتنداری کرده و همه چیز حداقل در شرایط میزبانی تیم نساجی عادی خواهد بود اما باز هم شاهد اتفاقات عجیب قبل بازی یک تیم لیگ برتری مقابل پرسپولیس هستیم!

طنز فوتبال ایران تکمیل شد | چرا کاپ قهرمانی را همین حالا به پرسپولیس نمی دهید؟

در حالی که استادیوم وطنی قائم شهر با گنجایش 15000 نفری در بازی مقابل استقلال، لبالب از تماشاگر بود و هیچ مشکلی از بابت تامین امنیت وجود نداشت اما مسئولین هیئت فوتبال استان مازندران اعلام کردند به دلیل مسائل امنیتی، تنها 6000 بلیت برای دیدار آتی تیمشان مقابل پرسپولیس به فروش خواهد رسید و سهم مهمان نیز 10 در صد خواهد بود!

در اینکه یک جریان فرافدراسیونی با دستورات خود به مسئولین فدراسیون اتفاقات هفته های اخیر را مهندسی می کنند هیچ شکی وجود ندارد چرا که این موضوع به اعتراف مسئولین ورزشگاه آزادی رسید که با دستور از بالا، مجبور به باز کردن درهای طبقه دوم استادیوم آزادی به روی تماشاگران پرسپولیس مقابل گل گهر شدند.

از سمت دیگر افشای این حقیقت که مسئولین سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی آن هم با حضور تماشاگران بودند را وقتی در کنار نامه استعلام سازمان لیگ برای برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار در استادیوم دستگردی با حضور تماشاگر(بدون موافقت باشگاه میزبان یعنی هوادار) قرار می دهیم به این نکته می رسیم که همه اتفاقات سه هفته پایانی از جمله حواشی در خصوص میزبانی و مهمانی تیم ها و اشتباهات عجیب داوری که به سود یک تیم خاص تمام شد، ریشه در یک اراده واحد دارد که پیشتر در مطلبی در خصوص قیف فساد در فوتبال به آن اشاره کردیم.

اکنون نیز به طرز عجیبی صحبت از کمتر شدن حضور تماشاگران نساجی در وطنی وسط است. جایی که تیم محبوب آقایان قرار است میزبان باشد، صحبت از استفاده حداکثری از حضور تماشاگران برای فشار بر روی تیم حریف است اما وقتی صحبت از میزبانی تیم دیگر در شهرستان می شود، آقایان به دنبال کمتر کردن فشار هواداران بر روی تیم محبوب خود هستند و با بهانه های واهی مثل عدم موافقت شورای تامین، بر روی تصمیمات رنگی خود سرپوش می گذارند.

سوال اساسی امروز این است که چه شد تیم استقلال مقابل پیکان در دستگردی بدون حضور تماشاگران بازی کرد اما برای تیم پرسپولیس این اتفاق رخ نداد؟

چه شد که استقلال با ظرفیت کامل استادیوم وطنی مقابل نساجی به میدان رفت اما وقتی صحبت از قهرمانی تیم محبوب آقایان می شود، حتی میزبان هم قربانی می شود و مجوز حضور تنها 6000 نفر صادر می شود!

سوال اصلی از مسئولین مازندران این است که چطور مدعی می شوند قادر به کنترل جمعیت و تامین امنیت بیش از 6000 نفر نیستند اما داعیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی در همین استادیوم را دارند؟ چطور می شود در دیدار مقابل استقلال چنین صحبتهایی مطرح نبود اما به یکباره اینگونه اعلام ضعف می کنید؟

منتظر می مانیم تا ببینیم آیا مسئولین استادیوم وطنی هم مثل همتایان خود در ورزشگاه آزادی در روز برگزاری مسابقه مدعی می شوند که قادر به کنترل جمعیت بیرون استادیوم نبوده اند و با دستور از بالا مجبور شده اند درهای استادیوم را به روی تماشاگران باز کنند یا فقط دستور از بالا برای یک تیم صادر می شود؟

پی نوشت: اخبار و شایعاتی نیز به گوش می رسد برخی در تلاش برای انتقال محل برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی به ورزشگاهی خارج از استان هستند. اتفاقی که در نهایت با لابی پشت پرده در دیدار مقابل پیکان رخ داد و محل برگزاری بازی به استادیوم خانگی تیم مهمان منتقل شد!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید