کد خبر:33125
پ

کارشناس داوری: کارت زرد ترابی پاک نخواهد شد / پرسپولیس تلاش نکند

نوشه ور کارنشاس داوری کشورمان در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای پاک شدن کارت زرد مهدی ترابی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.   کارشناس داوری: کارت زرد ترابی پاک نخواهد شد / پرسپولیس تلاش نکند 🔸با وجود این که داور بازی اشتباه کرده و خطا روی ترابی پنالتی بوده و کارت زردی که […]

نوشه ور کارنشاس داوری کشورمان در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای پاک شدن کارت زرد مهدی ترابی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.

 

کارشناس داوری: کارت زرد ترابی پاک نخواهد شد / پرسپولیس تلاش نکند

🔸با وجود این که داور بازی اشتباه کرده و خطا روی ترابی پنالتی بوده و کارت زردی که مومنی به این بازیکن داده اشتباه بود اما این کارت هرگز پاک نخواهد شد و جزء اشتباهات داوری بوده که در طول ۹۰ دقیقه رخ داده است و همان طور که پنالتی برنمی‌گردد کارت زرد هم پاک نخواهد شد.

🔸به اعتقاد من اگر پرسپولیسی‌ها شکایتی داشته باشند هم ثمری ندارد و این کارت زرد به نام ترابی به ثبت رسیده است ولو اینکه داور اشتباه کرده باشد. بعضاً جرایم انضباطی از قبیل محرومیت‌ها با شکایت باشگاه‌ها و یا فرد مذکور می‌تواند کاهش پیدا کند و یا لغو شود اما کارتهای زردی که توسط داوران به اشتباه داده شده باشد شامل این موضوع نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید