کد خبر:20292
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و گل گهر | پنالتی دقیقه 12 دیده نشد

عسگری می گوید قضاوت امروز پیام حیدری بی نقص نبوده است.کارشناس داوری فوتبال کشورمان می گوید داور دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس باید یک پنالتی به سود شاگردان قلعه‌نویی اعلام می‌کرد. کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و گل گهر | پنالتی دقیقه 12 دیده نشد حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت پیام حیدری در […]

عسگری می گوید قضاوت امروز پیام حیدری بی نقص نبوده است.کارشناس داوری فوتبال کشورمان می گوید داور دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس باید یک پنالتی به سود شاگردان قلعه‌نویی اعلام می‌کرد.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و گل گهر | پنالتی دقیقه 12 دیده نشد

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و گل گهر | پنالتی دقیقه 12 دیده نشد

حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس اظهار داشت:

این بازی حساسیت زیادی داشت و با افزایش حساسیت، کار داور هم دشوارتر می‌شود. تعجب می‌کنم چرا فیلمبرداری بازی اینقدر پایین بود. صحنه‌ها در اکثر اوقات از فاصله دور پخش می‌شد یا اینکه در تکرار صحنه‌ها بسیار ضعیف عمل کردند. به نظرم این دیدار با دو دوربین فیلمبرداری می‌شد که کار برای کارشناسان داوری سخت می‌شود.

«اشتباهات داوری در یک بازی با نتیجه 5 بر صفر نقشی ندارد، اما عملکرد حیدری بی‌نقص نبود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد:

مهمترین صحنه داوری در دقیقه 12 بازی ایجاد شد که دروازه‌بان پرسپولیس، پای چپ مهاجم گل‌گهر را زد و باید یک پنالتی اعلام می‌شد. حامد لک با تأخیر وارد صحنه شد و در محاسبات خود اشتباه کرد. متأسفم چرا داور پشت دروازه در این صحنه عملکرد خوبی نداشت و نمی‌دانم او چه کاره است!

کارشناس داوری فوتبال در مورد سایر صحنه‌های مشکوک داوری به تسنیم گفت:

پیش از گل اول پرسپولیس، در جدال میانه زمین احمد نوراللهی با بازیکن گل‌گهر به نظر می‌رسید نوراللهی خطا کرده است. البته کیفیت فیلمبرداری خیلی ضعیف بود و نمی‌توانیم در این باره قاطعانه صحبت کنیم. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد و تنها اشتباهاتی در تشخیص خطاها ایجاد شد. در دقیقه 50 روی یونس شاکری خطا شد که داور اعلام نکرد. سپس بازیکن گل‌گهر روی بازیکن پرسپولیس خطای واضحی مرتکب شد که داور خطای هند بازیکن پرسپولیس را گرفت!

عسگری در مورد اخراج بهنام برزای با دریافت کارت زرد دوم بیان کرد:

او خطای ادامه‌دار و تکراری مرتکب شد. برزای ابتدا خطا کرد و بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاد. سپس عالیشاه بلند شد و با توپ حرکت کرد که برزای پای او را گرفت. نقض مکرر قانون زمانی رخ می‌دهد که یک بازیکن به فاصله دو ثانیه، دو خطا مرتکب می‌شود که داور در این صحنه باید اخطار دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید