کد خبر:31908
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و الهلال

در حالی که برخی رسانه های ایرانی با جوسازی علیه داور بازی پرسپولیس و الهلال، اهداف خاصی را دنبال می کردند اما کارشناس داوری کشورمان، عملکرد ساتوی ژاپنی را مثبت ارزیابی کرد. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و الهلال توسط سعید مظفری زاده جلب می نمائیم.   کارشناسی داوری بازی […]

در حالی که برخی رسانه های ایرانی با جوسازی علیه داور بازی پرسپولیس و الهلال، اهداف خاصی را دنبال می کردند اما کارشناس داوری کشورمان، عملکرد ساتوی ژاپنی را مثبت ارزیابی کرد. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و الهلال توسط سعید مظفری زاده جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و الهلال

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و الهلال

در مجموع اتفاق خاصی رخ نداد و فقط یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس بود که مشخصاً پنالتی نبود. در آن صحنه هم با تصمیم داور در جریان مسابقه و هم با کنترل صحنه با VAR مشخص شد، ساتو تصمیم درستی گرفته است.

▪️تنها نکته بازی اخطاری بود که به رضا اسدی داده شد که داور این اخطار را سختگیرانه نشان داد. هر سه گل هم به صورت سالم به ثمر رسید. فقط داور در دادن اخطارها به بازیکنان پرسپولیس و الهلال سختگیرانه عمل کرد و شاید می‌توانست برخی از اخطارها را ندهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید