کد خبر:21802
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان | گل آبی ها آفساید بود؟

بازی دو تیم استقلال و پیکان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 99 1400 در نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود استقلال در جریان است و در همین نیمه اتفاقات جنجالی زیادی در بخش داوری رخ داد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان جلب […]

بازی دو تیم استقلال و پیکان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 99 1400 در نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود استقلال در جریان است و در همین نیمه اتفاقات جنجالی زیادی در بخش داوری رخ داد که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان

کارشناسی داوری بازی استقلال و پیکان

در دقیقه 15 صحنه بحث برانگیز این بای رقم خورد که ضربه شیخ دیاباته ریباند شد و شیخ دیاباته در آستانه باز کردن دروازه خالی پیکان با تکل از پشت بازیکن پیکان مواجه شد و داور به درستی نقطه پنالتی را اعلام کرد اما این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان پیکان مواجه شد و حدود 4 دقیقه زمان بازی تلف شد و در نهایت داور بازی کارت قرمز خود را پس گرفت و به کارت زرد تبدیل کرد که با توجه به قوانین جدید داوری این تصمیم درست بود.

عکس صحنه گل دانشگر در بازی استقلال و پیکان

در صحنه گل دوم استقلال برخی معتقد بودند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است اما در لحظه ارسال نادری دیاباته در آفساید است اما دانشگر که گل را به ثمر می رساند در آفساید قرار ندارد و گل در شرایط سالم به ثمر رسید.

 

در دقیقه 34 نیز خطای دانشگر روی بازیکن پیکان پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد و داور به درستی این خطا را تشخیص داد و هیچ پنالتی حادث نشد.

 

در دقیقه 42 حرکت انفرادی نادری در محوطه جریمه پیکان به سرنگونی او منجر شد که یک برخورد معمولی در ففوتبال محسوب می شود و پنالتی حادث نشد.

 

در دقیقه 93 توپ به سر دانشگر برخورد کرد و به کرنر رت که داور در این صحنه اشتباه کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • شهداداسدی 11 مارس 2021 / 9:29 ب.ظ

    سلام‌خسته‌نباشیدمهدی‌قایدی‌پیراهن‌بازکین‌میکشه‌خودش‌را‌بازیرکی‌پرت‌میکنه زمین‌داور‌بیاد‌به‌نفع‌بیگیره‌داوربه‌سود‌استقلال‌تمام‌کرد‌نیمه‌اول پنالتی‌گرفت‌نبود‌شیخ‌دیباته‌خودش‌طوری‌پرت‌کرد‌داور‌بیاد پنالتی‌بیگیره‌‌نقوت‌دانشگر‌بعدازبازی‌درگیر‌میشه‌چرا‌کمیته‌انضباتی‌محروم‌نمیکنه‌انوقت‌وریان‌غفوریان‌مطهری‌توی مشهد‌هوادران‌درگیر‌میشه‌کتک کاری‌میکنه‌‌چرا‌کمیته‌انضباتی‌محروم‌نکرد‌زورش‌به‌پرسپولیس‌رسیده‌رسیدگی‌شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید