کد خبر:25967
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و ذوب آهن | آبی ها یک پنالتی طلبکار شدند

در جریان بازی استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی اشتباه تاثیرگذاری از داور بازی شاهد نبودیم؛ در ادامه توجه شما را به کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن جلب می نمائیم.   آمار بازی و نمرات بازیکنان استقلال مقابل ذوب آهن   کارشناسی داوری بازی استقلال و ذوب آهن | آبی ها یک پنالتی […]

در جریان بازی استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی اشتباه تاثیرگذاری از داور بازی شاهد نبودیم؛ در ادامه توجه شما را به کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن جلب می نمائیم.

 

آمار بازی و نمرات بازیکنان استقلال مقابل ذوب آهن

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و ذوب آهن | آبی ها یک پنالتی طلبکار شدند

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری: در صحنه گل اول استقلال، مدافع ذوب‌آهن خودش تعادلش را از دست داد و خطایی صورت نگرفت. هم‌چنین در دقیقه ۹۰ بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه روی نادری خطا می‌کند که داور باید پنالتی اعلام می‌کرد و شانس آورد که این اشتباهش در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 20 مه 2021 / 8:58 ب.ظ

    گل اول کیسه خطلا قاعدی بر روی محمدی مهر که جالب اینکه اصلا کارگردان کیسه اون صحنه رو نشون نداد

    • امیر 20 مه 2021 / 9:34 ب.ظ

      لعنتی مصرفت چیه. بازیکنا و مربیای ذوب اعتراض نداشتن توی لونگی اعتراض داری؟ اصلا دست قایدی هم نخورد به بازیکن خودش سر خورد. کارشناسای داوری هم همینو گفتن

  • mjd 19 مه 2021 / 10:13 ب.ظ

    رسم شده خبر جدیدی نیست

  • تاج 19 مه 2021 / 9:51 ب.ظ

    تیم تاج به کشتن حق اش عادت کرده!!!!؟ از دربی که پیش از آن باید کمیته انضباطی بخاطر غائله بازی سپاهان حداقل دو محروم از تیم پیروزی میکرد که نمیشه با تیم مخصوص آقایان بدرفتاری کرد!!!!؟؟؟؟؟ و پنالتی مسلم روی قایدی که امیری مرتکب شد و بازهم نمیشه!!!! اصلا مگه میشه….!!!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید