کد خبر:31219
پ

کادر مدیریت جدید استقلال معرفی شد | همه رفتند جز مظلومی!

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مصطفی آجورلو را به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند.   کادر مدیریت جدید استقلال معرفی شد | همه رفتند جز مظلومی! پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو، هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال را […]

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مصطفی آجورلو را به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند.

 

کادر مدیریت جدید استقلال معرفی شد | همه رفتند جز مظلومی!

کادر مدیریت جدید استقلال معرفی شد | همه رفتند جز مظلومی!

پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو، هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند.

 

نکته جالب در این چینش جدید اینکه احمد مددی و ملکیان هم از کادر مدیریت استقلال خارج شدند اما همچنان شاهد استمرار حضور بی فایده پرویز مظلومی در هیئت مدیره استقلال هستیم.

اگر بنا بر حضور یک پیشکسوت در استقلال بود، انتخاب محمد مومنی کافی به نظر می رسید و ما بقی اعضای هیئت مدیره می بایست نفراتی  با سابقه مدیریت باشند و با نفوذ یا بنیه مالی خود بتوانند در بزنگاه های مختلف به تیم کمک کنند اما به نظر می رسد بار دیگر شاهد این هستیم که عده ی کم نام و نشان با حضور در ویترین هیئت مدیره استقلال قصد دارند برای خود نام و نشانی کسب کنند.

 

پرویز مظلومی که در چند سال اخیر با عناوین مختلف در استقلال حضور داشته در دولت جدید و وزارتخانه جدید هم همچنان  در استقلال حصور خواهد داشت تا شائبه ها در خصوص او افزایش یابد.

مظلومی محبوبیت و مقبولیت کافی نزد هواداران و کادر فنی استقلال ندارد و نه سواد و تحصیلات و نه رطومه مرتبط در مدیریت دارد و نه از بنیه مالی قوی برای حمتیت از تیم برخوردار است و به نظر می رسد حضور مافیایی او در باشگاه استقلال، ریشه در مسائل دیگری دارد.

تنها اتفاق مثبت در تغییر و تحولات اخیر استقلال، حضور فردی قاطع با سابقه مدیریتی در فوتبال به نام سردار آجورلو است که به نظر می رسد بتواند بسباری از مشکلات این تیم را با مدیریت خوب و روابطش حل کند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید