کد خبر:2575
پ

چطور از قطع شدن واتساپ وب جلوگیری کنیم؟

نکته مهم در مورد WhatsApp ، توانایی شما در استفاده از سرویس پیام رسانی از هر مرورگر رایانه است. به سادگی می توانید از گوشی خود یک کد را از طریق رایانه اسکن کنید و آماده استفاده از برنامه WhatsApp در رایانه رومیزی یا لپ تاپ خود باشید. به طور معمول، این ویژگی بسیار خوب […]

نکته مهم در مورد WhatsApp ، توانایی شما در استفاده از سرویس پیام رسانی از هر مرورگر رایانه است. به سادگی می توانید از گوشی خود یک کد را از طریق رایانه اسکن کنید و آماده استفاده از برنامه WhatsApp در رایانه رومیزی یا لپ تاپ خود باشید.

به طور معمول، این ویژگی بسیار خوب عمل می کند و شما نباید مشکلی با آن داشته باشید. با این حال، مواقعی وجود دارد که اشکال پیدا می کند و صرف نظر از آنچه انجام می دهید کار نخواهد کرد. اگر قبلاً در شرایطی قرار دارید که واتساپ وب در رایانه شخصی شما کار نمی کند، ممکن است بخواهید با استفاده از برخی از روش های ذکر شده در زیر برای رفع مشکل استفاده کنید.

پس با ما همراه باشید ما به شما خواهیم گفت، چطور از قطع شدن واتساپ وب جلوگیری کنیم؟

 

چطور از قطع شدن واتساپ وب جلوگیری کنیم؟

 

نحوه جلوگیری از قطع شدن واتس آپ در مرورگر وب

1-مطمئن شوید WhatsApp در گوشی شما کار می کند

اولین چیزی که باید بررسی کنید، اینست که WhatsApp روی دستگاه تلفن همراه شما کار می کند؟ اطمینان حاصل کنید که می توانید پیام را در برنامه واتس اپ در تلفن هوشمند خود ارسال و دریافت کنید. اگر در ارسال یا دریافت پیام ها مشکلی دارید، WhatsApp Web به احتمال زیاد روی رایانه شما کار نخواهد کرد.

در اینجا برخی از کارهایی که می توانید از طریق گوشی خود انجام دهید برای حل مشکلات واتس اپ:

  •     حالت پرواز گوشی را تغییر دهید
  •     گزینه داده تلفن همراه را تغییر دهید
  •     اگر از شبکه WiFi استفاده می کنید، گزینه WiFi را تغییر دهید
  •     تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

 

2- مرورگر وب WhatsApp را دوباره فعال کنید

گاهی اوقات جابجایی گزینه ورود به سیستم و خروج، مشکل WhatsApp Web را در رایانه شخصی برطرف می کند. این کار به راحتی انجام می شود و تنها کاری که شما نیاز دارید دسترسی به گوشی است. مراحل زیرا دنبال کنید:

  •     به واتس اپ به یک مرورگر در رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید.
  •    وقتی بارگیری شد، روی سه نقطه در بالا کلیک کنید و از منوی تازه باز شده  Log out را انتخاب کنید. از حساب WhatsApp در رایانه شخصی خود خارج خواهید شد.

 

چطور از قطع شدن واتساپ وب جلوگیری کنیم؟

 

  • برنامه WhatsApp را بر روی گوشی خود راه اندازی کنید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و WhatsApp Web را انتخاب کنید. به شما کمک می کند ارتباط خود را با رایانه شخصی خود برقرار کنید.

 

چطور از قطع شدن واتساپ وب جلوگیری کنیم؟

 

  • دوربین روی گوشی خود را باز کنید، به شما این امکان را می دهد تا کد WhatsApp Web QR را اسکن کنید. برای اسکن کردن کد نمایش داده شده روی صفحه رایانه شخصی، از گوشی خود استفاده کنید.

 

 

  • شما دوباره وارد WhatsApp Web خواهید شد و امیدوارم با انجام مراحل بالا بدون هیچ مشکلی کار کند.

 

3-از حالت ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید

یک پنجره مرورگر وب عادی تمام حافظه پنهان و فایل های دیگر را با خود به همراه دارد. این پرونده ها گاهی اوقات می توانند در عملکرد WhatsApp اختلال ایجاد کنند. از طرف دیگر، یک پنجره ناشناس از هیچ یک از داده ها و فایل های سایت شما استفاده نمی کند و بنابراین پیشنهاد می شود WhatsApp Web را در آن امتحان کنید و ببینید که آیا این مسئله به رفع مشکل کمک می کند یا خیر؟

  •      اگر کاربر Chrome هستید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و پنجره New incognito را انتخاب کنید.

 

 

 

  • کاربران Firefox برای باز کردن حالت ناشناس، باید بر روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و New Private Window را انتخاب کنند.

 

 

 

  • https://web.whatsapp.com را در نوار آدرس تایپ کرده و Enter را بزنید.

 

 

  • برای ورود به حساب WhatsApp روش معمول ورود به سیستم را دنبال کنید.

اگر این داده مرورگر بود که باعث بروز مشکل شد، حالت ناشناس باید آن را برطرف کند و دیگر مشکل Windows WhatsApp Web در رایانه شما وجود نخواهد داشت.

 

4-کوکی ها را در مرورگرتان پاک کنید

پنجره ناشناس کار را تمام می کند اما به محض اینکه آن را ببندید، از WhatsApp Web خارج می شوید. روش دیگر برای رفع مشکل مرورگر پاک کردن کوکی ها در مرورگر شما است. مراحل زیرا اجرا کنید تا کوکی ها بر روی مرورگر شما حذف شوند:

کوکی ها را در Google Chrome پاک کنید

  •      روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای مرورگر خود کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

 

 

 

  • در صفحه زیر بر روی Advanced کلیک کنید و سپس پاک کردن داده مرورگر را انتخاب کنید.

 

 

  • مطمئن شوید که در صفحه Basic قرار دارید. همه زمان ها را از فهرست فاصله انتخاب کنید. سپس گزینه ای را که می گوید Cookies و سایر داده های سایت وجود دارد را علامت بزنید و بر روی Clear data کلیک کنید.

 

 

پاک کردن کوکی ها در Firefox

  •      روی سه خط افقی در بالا کلیک کنید و گزینه ها را انتخاب کنید.

 

 

  • از منوی نوار کناری سمت چپ، حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.
  • بر روی دکمه Clear Data در قسمت سمت راست کلیک کنید.

 

 

  • اولین گزینه ای که می گوید Cookies و Site Data را علامت بزنید و سپس بر روی پاک کردن کلیک کنید.

 

 

  • اکنون که کوکی ها پاک شدند، وب سایت WhatsApp را در مرورگر خود راه اندازی کنید و وارد حساب خود شوید؛ این بار باید خوب کار کند.

 

5-سرویس VPN را در رایانه شخصی خود غیرفعال کنید

اگر VPN فعال کرده اید و در رایانه شخصی خود در حال اجرا هستید، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید تا ببینید که آیا این مسئله را برطرف کرده است. WhatsApp ممکن است IP VPN شما را به عنوان یک کاربر غیرمجاز تشخیص دهد و ممکن است مانع از استفاده شما از حساب شما شود.

با راه اندازی برنامه VPN و انتخاب گزینه غیرفعال کردن، می توانید VPN خود را به طور موقت خاموش کنید. وقتی کار خود را با استفاده از WhatsApp Web تمام کردید می توانید آن را دوباره روشن کنید.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سرنا 23 دسامبر 2021 / 2:12 ب.ظ

    ببخشید اگه واتساپ وب رو متصل بشیم گوشی طرف پیشکوه نباشه اتصال قطع میشه؟؟
    یا به آنلاین بودن اون ربط داره؟!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید