کد خبر:31257
پ

چطور آجورلو یک شبه به سردار دل های آبی تبدیل شد؟

سردار آجورلو که هنوز مهر حکم مدیرعاملی اش اصطلاحاً خشک نشده، کاری کرد کارستان به طوری که دیگر هواداران استقلال یادی از نفراتی همچون علی فتح اله زاده، سعید آذری و دکتر قریب و امثالهم نمی کنند.   چطور آجورلو یک شبه به سردار دل های آبی تبدیل شد؟ آجورلو که با ادبیاتی درست و […]

سردار آجورلو که هنوز مهر حکم مدیرعاملی اش اصطلاحاً خشک نشده، کاری کرد کارستان به طوری که دیگر هواداران استقلال یادی از نفراتی همچون علی فتح اله زاده، سعید آذری و دکتر قریب و امثالهم نمی کنند.

 

چطور آجورلو یک شبه به سردار دل های آبی تبدیل شد؟

چطور آجورلو یک شبه به سردار دل های آبی تبدیل شد؟

آجورلو که با ادبیاتی درست و متوازن در بیانیه ای چند بندی، به مشکلات موجود و راهکار برای برون رفت و چشم انداز آینده استقلال اشاره کرده بود، نشان داد مشکل و درد استقلال را می شناسد و دوای عاجلی برای درمان درد 8 ساله استقلال در آستین دارد.

آجورلو در همین 2 روزی که مدیرعامل استقلال شده، کاری کرد که در 8 سال گذشته مدیران دست نشانده مسعود سلطانی فر عمداً یا سهواً انجام ندادند. او در همین بدو شروع فعالیتش، ابتدایی ترین نیاز سرمربی خود یعنی یک زمین تمرین مناسب را برای فرهاد مجیدی فراهم کرد و از این به بعد استقلالی ها نیاز نیست هر روز در یک زمین تمرین حضور پیدا کنند و با مذاکره سردار اجورلو با مسئولین ورزشگاه دستگردی، تمرینات آبی پوشان به مدت یک فصل به زمین استاندارد دستگردی که اتفاقاً به دستور خود سردار آجورلو بنا شده است، منتقل شد تا یکی از بزرگترین معضلات سالهای اخیر کادر فنی استقلال که نداشتن یک زمین تمرین مناسب بود، ظرف 2 روز حل شود.

او در قدم بعدی، حسن نیت خود به سرمربی را ثابت کرد و با امضای قراردادی 3 ساله، به مجیدی ثابت کرد به او اطمینان دارد و هرگز قصد برکناری وی را ندارد تا خیال کادر فنی را از اعتماد مدیریت به خودش راحت کرده باشد. نکته ای که مدیران پیشین با شیطنت همواره در جهت عکس ان حرکت کردند و در بزنگاه های خاص سعی کردند با مطرح کردن جانشین برای سرمربی وقت، تمرکز کادر فنی را به هم بزنند.

اقدام بعدی سردار آجورلو در همین چند روز فعالیتش در  استقلال، پاکسازی اطراف تیم از افراد بیگانه و به کار گرفتن نیروهای استقلالی و دلسوز در این تیم است که به واسطه همین مسئله در چند پست، شاهد تغییر و تحولاتی بودیم که خیلی سریع و بدون مماشات و طی بوروکراسی اداری انجام شد و عزل و نصب های جدید در این باشگاه صورت گرفت تا خون تازه ای به استقلال تزریق شود.

اما مهمترین حرکت سردار آجورلو، اقدام سریع برای بازگرداندن رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به تیم بود که به واسطه مشکل با مدیریت سابق، از همراهی استقلال باز مانده بودند و طبق وعده مسئولین استقلال ظرف 48 ساعت آینده این دو بازیکن در تمرینات استقلال حاضر خواهند شد.

 

با تغییر کادر هیئت مدیره استقلال و فعالیت های سازنده سردار اجورلو به نظر می رسد استقلال به سمت ساحل آرامش قدم بر می دارد و به جای مدیریت مافیایی و فاسدی که در 8 سال گذشته در این تیم جاری و ساری بود، مدیران دست پاکی که برای خدمت به این باشگاه آمده اند، جانشین شدند.

 

در این مقطع می بایست یک پوئن مثبت بزرگ به حمید سجادی وزیر ورزش اختصاص داد که بدون شتابزدگی و تحت تاثیر قرار گرفتن از لابی ها عزل و نصب های لازم را در استقلال انجام داد و امروز مشخص شد او بهترین ها را برای استقلال انتخاب کرده است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • رضا 26 سپتامبر 2021 / 1:14 ب.ظ

    یعنی ۸ سال به عمد چیزهایی را از استقلال دریغ کردند و چیزهایی به رقیب دادند که اسمش فقط نسل کشی است. نسل کشی ستارگان استقلال.

  • کوروش 26 سپتامبر 2021 / 12:32 ب.ظ

    وقتی نیت و هدف یک فرد درست کردن ، اصلاح و پیشرفت یک چیز یا یک مجموعه باشد در عرض کوتاهترین زمان با فکر و درایت خود می تواند به آن هدف برسد و در آن مجموعه همه افراد از همه لحاظ در آرامش بوده و براحتی کار خواهند کرد در حالیکه در این سال ها هدف در تیم استقلال خرابی ، نابودی و ریشه کن کردن تیم بوده ، از کوچکترین مسائل پیش و پا افتاده تا سیاست ها و برنامه های کلان یک تیم در این سالها نابود شده و ازبین رفته و تبدیل به حاشیه ای عظیم برای تیم شده و بجز نا امیدی و اعصاب خرابی چیزی برای هوادار و مربی و بازیکن نمانده بود ، خدا لعنت کنه کسائیکه این تیم پرهوادار و با افتخار و به این روز انداخته بودن .

  • تاجی طبرستانی 26 سپتامبر 2021 / 11:39 ق.ظ

    امیدواریم …. البته مجیدی هم باید صبورانه و بزرگ منشانه رفتار کنه و از نشان دادن علامت هیس و گفتن من به این ها نمی بازم خودداری کنه . الان مدیریت باشگاه پشتشه و از دخالت و خیانت مدیرای گماشته علی نزاد هم خبری نیس. اجورلو بد یا خوب چهره مستقلیه و امثال علی نژاد رو آدم حساب نمی کنه چه برسه اینکه مثل مددی نوچه این آقا بشه .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید