کد خبر:13711
پ

چرا پرسپولیس نمی تواند درخواست لغو بازی هایش را بدهد؟

در حالی که شنیده می شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از بازی این تیم مقابل شهر خودرو در هفته چهارم، درخواست لغو بازیهایش تا 29 آذر را به سازمان لیگ ارائه کند، به نظر می رسد این درخواست با مخالفت مسئولین مواجه شود.   چرا پرسپولیس نمی تواند درخواست لغو بازی هایش را بدهد؟ […]

در حالی که شنیده می شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از بازی این تیم مقابل شهر خودرو در هفته چهارم، درخواست لغو بازیهایش تا 29 آذر را به سازمان لیگ ارائه کند، به نظر می رسد این درخواست با مخالفت مسئولین مواجه شود.

 

چرا پرسپولیس نمی تواند درخواست لغو بازی هایش را بدهد؟

چرا پرسپولیس نمی تواند درخواست لغو بازی هایش را بدهد؟

پرسپولیسی در حالی در سالهای گذشته درخواست لغو بازیهایش قبل از بازیهای مهم آسیایی را داشته که مسئولین وقت با درخواست آنها موافقت کردند اما دوستان در باشگاه پرسپولیس تصور می کردند پس از انجام بازیهای آسیایی نیز می بایست مثل سایر تیم ها می بایست برای آنها برنامه ریزی عادی صورت بگیرد که به تیمشان فشاری وارد نشود و از همین رو، بازی کردن در فیفا دی و در تقویم فشرده لیگ هفدهم را برنتابیدند و به آن معترض بودند؛ مسئولین وقت پرسپولیس فراموش کردند که به واسطه درخواست خود آنها، بازیهای قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 لغو شده بود و سازمان لیگ نیز نمی توانست در بازه زمانی غیر از فیفا دی، بازیهای عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کند.

 

از انجایی که حافظه تاریخی هواداران رقیب سنتی پرسپولیس این روزها به شدت قوی شده، آنها با اشاره به زمانی که استقلال در نیمه نهایی آسیا با اف سی سئول بازی داشت و مسئولین سازمان لیگ نه تنها با درخواست این تیم برای لغو بازی با مس کرمان مخالفت کردند بلکه قبل از برگزاری بازی حساس استقلال در کره جنوبی این تیم را مجبور کردند در اصفهان در جام حذفی نیز به میدان برود. پیشتر نیز با درخواست استقلال مبنی بر لغو دربی که سه روز مانده به بازی پلی آف این تیم مقابل السد بود مخالفت شده بود و اکنون هواداران استقلال به شدت موضع مسئولین سازمان لیگ در خصوص تصمیم گیری در خصوص لغو بازیهای پرسپولیس را زیر نظر دارند.

 

صحبتهای چند ماه پیش مسئولین پرسپولیس در خصوص اینکه کرونا لطمه ای به برگزاری بازی ها نمی زند نیز این روزها بر علیه خود آنها استفاده می شود و برخی معتقدند اگر کرونا به برگزاری بازی ها آسیب نمی زند، دلیل برای لغو بازی های پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

 

یکی دیگر از مواردی که لغو بیش از یک بازی پرسپولیس را با مشکل رو به رو می کند، تقویم فشرده لیگ بیستم است که مجالی برای سازمان لیگ برای برگزاری بازی عقب افتاده پرسپولیس باقی نمی گذارد مگر اینکه باشگاه پرسپولیس کتباً رضایت دهد که در صورت لغو بازیهایش قبل از برگزاری فینال آسیا، قادر است به طور فشرده بازی های عقب افتاده خود را برگزار کند.

 

با توجه به شرایط به نظر می رسد حداکثر با لغو یک بازی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا موافقت شود و لغو بازی های بیشتر، تقویم مسابقات را به هم خواهد ریخت چرا که تا تاریخ 29 آذر، احتمالاً  4 هفته دیگر از لیگ برگزار خواهد شد و لغو 4 بازی پرسپولیس و برگزاری 4 بازی این تیم به صورت فشرده بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا تقریبا ًمحال است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 28 نوامبر 2020 / 6:47 ب.ظ

    ببخشید چرا اطلاعات غلط دربی بعد از بازی السد بود!

    • میلاد 28 نوامبر 2020 / 7:26 ب.ظ

      دربی 3 روز قبل از پلی اف استقلال و السد بود . که علیرضا منصوریان 3 بر 2 بردش پرسپولیس رو . بهترین تیم ده سال اخیر پرسپولیسو برد منصوریان و بعدشم السد رو برد تا آقایون رو بسوزونه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید