کد خبر:14880
پ

چرا پرسپولیسی ها امروز طرفدار ویسل کوبه ژاپن هستند؟

بتاکاپ – همانطور که مستحضر هستید امروز ساعت 13:30 دقیقه به وقت تهران، بازی حساس دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و حریف پرسپولیس در فینال از دل این بازی تعیین می شود. نکته جالب اینکه کادر فنی و هواداران پرسپولیس در […]

بتاکاپ – همانطور که مستحضر هستید امروز ساعت 13:30 دقیقه به وقت تهران، بازی حساس دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و حریف پرسپولیس در فینال از دل این بازی تعیین می شود. نکته جالب اینکه کادر فنی و هواداران پرسپولیس در این بازی طرفدار ویسل کوبه ژاپن هستند تا با پیروزی بر تیم قدرتمند اولسان هیوندای به فینال برسد.

 

پخش زنده فوتبال

 

چرا پرسپولیسی ها امروز طرفدار ویسل کوبه ژاپن هستند؟

چرا پرسپولیسی ها امروز طرفدار ویسل کوبه ژاپن هستند؟

اگر بازیهای دو تیم در مرحله گروهی و لیگ های داخلی دو کشور را دنبال کرده باشید به سادگی می توان علت حمایت پرسپولیسی ها از تیم زاپنی را تشخیص داد چرا که آنها نسبت به غول فوتبال کره جنوبی از کیفیت فنی پائین تری برخوردارند و به جرات می توان گفت با اتفاقات فوتبال به فینال رسیدند چرا که در مرحله یک چهارم نهایی نیز بیش از 90 دقیقه از پس تیم 10 نفره و سخت کوش کره ای (سوون سامسونگ) بر نیامدند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

بازی 120 دقیقه ای ویسل کوبه مقابل سوون سامسونگ مسلماً به خستگی بیشتر بازیکنان این تیم منجر خواهد شد و اگر این تیم باز هم بر حسب اتفاقات بتواند اولسان هیوندای را شکست دهد و به فینال برسد، یک حریف رویایی برای پرسپولیس به حساب خواهد آمد.

از طرفی مصدومیت آندرس اینیستا بازیکن سرشناس ویسل کوبه نیز از دیگر مواردی است که هواداران و کادر فنی پرسپولیس را بیشتر به سمت رویارویی با ویسل کوبه در فینال سوق می دهد تا اولسان هیوندای آماده و فرصت طلب.

وحشت از قدرت اولسان هیوندای از آنجا نشئت می گیرد که این تیم 3 بازیکن گلزن با 4 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا را در ترکیب خود دارد و 4 بازیکن این تیم که به دلیل کرونا قادر به همراهی تیمشان تا اینجای مسابقات نبودند در صورت رسیدن اولسان به فینال، قادر به همراهی اولسان خواهند بود و از همه مهمتر اینکه سرمربی اولسان، به سه بازیکن اصلی تیمش مقابل بیجینگ گوان استراحت داده بود و به طور واضحی برنامه ریزی آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص است. آنها تیم شکست ناپذیر این دوره از مسابقات هستند و از خط حمله قدرتمند و خط دفاع منسجمی برخوردارند. حضور 3 بازیکن خارجی تاثیر گذار در این تیم نیز از دیگر مواردی است که هر حریفی را به وحشت می اندازد.

 

پخش زنده بازی ویسل کوبه و اولسان هیوندای را در بتاکاپ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید