کد خبر:24019
پ

چرا هواداران استقلال از پرسپولیسی بودن وزیر ارتباطات خوشحال هستند؟

به نظر می رسد محمدجواد آذری جهرمی دست بردا کری خواندن برای رقیب تیم محبوبش نیست و بر روی آرمان خود مبنی بر آزاد بودن رجال سیاسی مبنی بر بیان تمایلات رنگی خود پافشاری و لجاجت می کند. ظاهراً او فراموش کرده سیلویو بلوسکونی زمانی مالک تیم آث میلان بود اما هرگز حتی یک جمله […]

به نظر می رسد محمدجواد آذری جهرمی دست بردا کری خواندن برای رقیب تیم محبوبش نیست و بر روی آرمان خود مبنی بر آزاد بودن رجال سیاسی مبنی بر بیان تمایلات رنگی خود پافشاری و لجاجت می کند. ظاهراً او فراموش کرده سیلویو بلوسکونی زمانی مالک تیم آث میلان بود اما هرگز حتی یک جمله از او با مضامین کری خونی علیه رقیب سنتی یعنی اینترمیلان منتشر نشد چا که او نخست وزیر همه مردم ایتالیا بود نه یک تیم خاص.

 

چرا هواداران استقلال از پرسپولیسی بودن وزیر ارتباطات خوشحال هستند؟

ه چه که هست آذری جهرمی با افکار عجیب خود این روزها سعی در تابوشکنی دارد تا بقیه نیز مثل او به همین صراحت وارد بازیهای بچه گانه کری خوانی شوند که البته تا این لحظه موفق نبوده چرا که هیچ یک از شخصیتهای سیاسی کشور اینگونه برای رقیب تیم محبوبشان کری نخوانده و نمی خوانند و آذری جهرمی تنها در این عرصه برای تیم محبوبش سنگ تمام می گذارد و روز به روز از اعتبار و شخصیت خود چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ حقیقی می کاهد.

هواداران استقلال به واقع خوشحال هستند که امثال او و دولت کریمه ش هوادار تیم استقلال نیستند چرا که آنها هرگز دوست ندارند نفراتی که مردم را به خاک سیاه نشانده اند، هوادار تیمشان باشند. به عبارت دیگر جمعی از اعضای منفور دولت که با عملکرد ضعیف خود در دولت یازدهم باعث به وجود آمدن فاجعه در کشور شدند، طرفدار یک تیم خاص هستند و این موضوع موجب مباهات باشگاه استقلال و هوادارانش است که در بین طرفدارانش، چنین افرادی وجود ندارند.

 

دیدگاه کاربران 19 دیدگاه
  • Ali 17 آوریل 2021 / 3:36 ق.ظ

    چقدر تحلیل مسخره وسوزشانه ای بود😂😂دارید میسوزید خدایی دیگه میسوزونتتون وگرنه اصل نظام نوه خمینی وپناهیان اسدقلالی هستن

    • شکرابی 17 آوریل 2021 / 6:51 ق.ظ

      کسی نمیگه سیاسیون طرفدار تیمی نباشن ولی تا این حد کری خوانی زشته. مامان آذر عین بچه های 10 ساله کری میخونه

  • مرتضی 17 آوریل 2021 / 1:14 ق.ظ

    آقای وزیر عذر میخام ولی آب رو بریز اون جایی که می سوزه

  • سعید 17 آوریل 2021 / 1:12 ق.ظ

    این آقا رو به زور تو ماتحت ما نکنید خداییش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید