کد خبر:22211
پ

چرا ماندن دانشگر به صلاح استقلال و مجیدی است؟

فرهاد مجیدی در دو راهی بزرگی قرار گرفته است؛ او که نام محمد دانشگر را به دلیل تکرار بی انضباطی در لیست مازاد استقلال قرار داده بود این روزها با درخواست چند بازیکن استقلال از جمله خود فرشید اسماعیلی که در متن درگیری با دانشگر قرار داشت در دو راهی بخشش دانشگر یا اخراجش از […]

فرهاد مجیدی در دو راهی بزرگی قرار گرفته است؛ او که نام محمد دانشگر را به دلیل تکرار بی انضباطی در لیست مازاد استقلال قرار داده بود این روزها با درخواست چند بازیکن استقلال از جمله خود فرشید اسماعیلی که در متن درگیری با دانشگر قرار داشت در دو راهی بخشش دانشگر یا اخراجش از تیم قرار گرفته است.

 

چرا ماندن دانشگر به صلاح استقلال و مجیدی است؟

چرا ماندن دانشگر به صلاح استقلال و مجیدی است؟

مجیدی که در دوره اول مربیگری اش در استقلال نیز با دانشگر مشکل پیدا کرده بود اما به دلیل کمبود بازیکن در بازی حساس مقابل سپاهان مجبور به استفاده از او شد و اتفاقاً او گل حساسی را برای استقلال به ثمر رساند و عامل صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی شد. دانشگر نشان داده بازیکن بازیگوشی است و شاید راه برخورد با او روش چکشی و حذفی نباشد و با روش هایی همچون تهدید به کسر سنگین از قراردادش، بتوان او را هدایت کرد.

ماجرا از وقتی شروع شد که فرشید اسماعیلی و دانشگر که اتفاقاً دوستان صمیمی یکیدیگر هستند درگیری لفظی کوچکی پیدا می کنند که خیلی زود بعد از بازی این درگیری تمام شد و دانشگر از اسماعیلی عذرخواهی کرد و اسماعیلی نیز با انتشار پستی بابت گل زیبای دانشگر از وی تشکر کرد تا مشخص شود هیچ کدورتی بین این دو بازیکن وجود ندارد. اما قضیه وقتی حادتر شد که دانشگر در خصوص مداخله بهزاد غلامپور به ماجرا موضع گرفت ه و حرفهای تندی علیه او به زبان آورد و در انتهای بازی در پارکینگ نیز با چند هوادارنما که قصد تحریک او را داشتند درگیری مختصری پیدا می کند و همین قضیه باعث می شود تا فرهاد مجیدی به این نتیجه برسد که برای حفظ اصول و نظم او را از لیست تیمش خارج کند.(پیشتر هواداران تیم رقیب با تحریک منشا و دیاباته قصد ایجاد حاشیه برای بازیکنان خطرناک استقلال را داشته اند)

اما شاید بد نباشد بدانید بهترین زوج خط دفاعی استقلال در حال حاضر با حضور دانشگر و یزدانی شکل گرفته و  خارج کردن او از لیست تیم، ضربه مهلکی به ساختار دفاعی استقلال که رفته رفته در حال شکل گرفتن است وارد خواهد کرد.

در برخورد انضباطی با دانشگر برای پرهیز از به وجود آوردن چنین حاشیه هایی شکی وجود ندارد اما به نظر می رسد ماندگاری او در تیم به مراتب آثار مثبت تری تا خروجش از تیم خواهد داشت چرا که اخراج وی از تیم به واسطه این اتفاق، تاثیر منفی بدی بر روحیه سایر بازیکنان خواهد گذاشت و بر همین اساس هم هست که چند بازیکن این تیم با پادرمیانی قصد بخشش دانشگر و بازگشت او به تیم را از مجیدی داشته اند و تصمیم در این خصوص به بعد از بازی استقلال و ماشین سازی موکول شده است.

 

دانشگر با خصوصیات تهاجمی خوبی که دارد از معدود مدافعین گلزن استقلال به حساب می آید که در بسیاری از بازیها توانسته گره کار را برای این تیم باز کند و به نظر می رسد شاید مجیدی برای آخرین بار هم که شده می بایست این شانس را به او بدهد تا دست از شیطنت هایش در تیم بردارد.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • استراماچونی 17 مارس 2021 / 10:40 ق.ظ

    دانشگر به شدت در جاگیری ها اشتباه داره و بیشتر گلهای خورده استقلال در نبودن اون سر جایش شکل گرفته. مرادمند به مراتب دفاع مستحکم تریه

  • فریبا 17 مارس 2021 / 10:15 ق.ظ

    از آقای مجیدی خواهش میکنیم برای آخرین بار هم که شده دانشگر رو ببخشه و بجای حذف صورت مسئله، اصلاحش کنه. مثل این مدافع با تعصب دیگه پیدا نمیکنیم.

  • سارا 16 مارس 2021 / 11:02 ب.ظ

    پیشاپیش عید رو به بازیکنان گــ🌼ـل استقـ💙ـلال و تمام تاجی های عزیز تبریک میگم
    و همچنین عرض سلام و خوش آمد دارم خدمت اقای فرهاد مجیدی
    امید وارم سالی پر از خوشی و سلامتی رو در کنار خانواده داشته باشین
    عیـ💙ــدتون مبارک مردم گل سرزمینم
    نمیدونم این پست رو میخونین یا نه ولی ارزوی موفقیت دارم واستون
    همیشه استقلالی بودم و هستم و دوستون دارم💙🌼
    به امید روزی که با مدال قهرمانی؛ لبای خندون؛ و قلبی پر از شادی ببینمتون💙💙
    الهی آمین
    دوستون دارم 🌼💙

  • تاج 16 مارس 2021 / 7:24 ب.ظ

    مانند همیشه خوب هستی و خوب می‌نویسی ریزبینانه و کارشناسانه…عالیجناب ملکی. همیشه باش تا کور شود آنکه نتواند دید!!!!!

  • سارا 16 مارس 2021 / 6:53 ب.ظ

    امید وارم که اقای مجیدی اقای دانشگر رو ببخشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻. و این مدافع گل زنمون واسمون بمونه و دیگه اشتباهاتش رو تکرار نکنه
    آقای دانشـ💙ـگر عزیز واسمون بمونی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید