کد خبر:21612
پ

چرا ساکت الهامی به مجتبی جباری زنگ نزد؟

در حالی که در خلال انتخاب سرمربی استقلال ساکت الهامی با حضور در دفتر باشگاه استقلال و ارائه طرح های خود برای نشستن روی نیمکت استقلال از مجتبی جباری به عنوان دستیارش یاد کرده بود، در اتفاقی عجیب او پس از اینکه به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد، به جباری برای حضور در کادر فنی […]

در حالی که در خلال انتخاب سرمربی استقلال ساکت الهامی با حضور در دفتر باشگاه استقلال و ارائه طرح های خود برای نشستن روی نیمکت استقلال از مجتبی جباری به عنوان دستیارش یاد کرده بود، در اتفاقی عجیب او پس از اینکه به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد، به جباری برای حضور در کادر فنی اش زنگ نزد تا مشخص شود تنها هدف او از تماس با مجتبی جباری، استفاده ابزاری از محبوبیت جباری برای رسیدن به نیمکت استقلال بود.

 

چرا ساکت الهامی به مجتبی جباری زنگ نزد؟

اکنون مجتبی جباری که دل پری از انتخاب شدن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال داشت اکنون باید به این پرسش پاسخ دهد که چرا همراه ساکت الهامی به نساجی نرفته تا توانایی های خود را ثابت کند؟ آیا همه پیشکسوتان استقلال می بایست مربیگری خود را در ابتدای راه در تیم بززرگ استقلال با آزمون و خطا آغاز کنند و استقلال به خانه کارآموزی مربیان جوان استقلالی تبدیل شود؟

 

هر چه که هست، جباری در ماجرای اخیر بای خورد و اکنون خود او بهتر از هر فرد دیگری می داند هدف ساکت الهامی از دعوت به همکاری اخیرش در استقلال چه بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید