کد خبر:31482
پ

چرا به جای کاوه رضایی از الهیار صیادمنش در تیم ملی استفاده نشد؟

یکی از بزرگترین انتقادات به لیست جدید تیم ملی که توسط اسکوچیچ اعلام شده، عدم دعوت از الهیار صیادمنشی است که این روزها حسابی سر فرم است و برای تیمش گلزنی می کند و دعوت از بازیکنی همچون کاوه رضایی است که مدتهاست از فرم ایده آل دور بوده و نتوانسته انتظارات را براورده کند. […]

یکی از بزرگترین انتقادات به لیست جدید تیم ملی که توسط اسکوچیچ اعلام شده، عدم دعوت از الهیار صیادمنشی است که این روزها حسابی سر فرم است و برای تیمش گلزنی می کند و دعوت از بازیکنی همچون کاوه رضایی است که مدتهاست از فرم ایده آل دور بوده و نتوانسته انتظارات را براورده کند.

 

چرا به جای کاوه رضایی از الهیار صیادمنش در تیم ملی استفاده نشد؟

چرا به جای کاوه رضایی از الهیار صیادمنش در تیم ملی استفاده نشد؟

کاوه رضایی با کسب پایین ترین نمرات فنی در جمع ضعیف ترین بازیکنان تیم قعرنشین اود هورلی است. او این فصل 6 موقعیت گلزنی را از دست داده و گلی هم نزده و فقط یک پاس گل داده است. از آخرین گل رضایی در بلژیک 19 بازی می گذرد.

این در حالی است که الهیار صیادمنش در 3 هفته اخیر لیگ اوکریان با د وگل انفرادی و استارتی 60-70 متری توانسته به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ اوکراین خود را مطرح کند.

به نظر می رسد در دعوت و عدم دعوت از بازیکنان به تیم ملی رد پای برخی دلالان رسانه ای وجود دارد که لیست تیم ملی در چند ماه اخیر را دستخوش تغییرات عجیب کرده است. از دعوت جعفر سلمانی گرفته تا خط خوردن ناگهانی او حضور یاسین سلمانی!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 3 اکتبر 2021 / 1:09 ب.ظ

    دعوت نوراللهی و شجاع خلیل زاده… هم به جای امید ابراهیمی و پورعرب گنجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید