کد خبر:12425
پ

چرا انتقال رضا قوچان نژاد به پرسپولیس جوک سال است؟

در حالی که صبح امروز شایعاتی در خصوص پیوستن رضا قوچان نژاد به پرسپولیس مطرح شد، اما روح این بازکین نیز از فعل و انفعالاتی که در رسانه های ایران در خصوص او و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده خبر نداشت و در مطلبی به این موضوع اشاره کردیم که در فصل گذشته که باشگاه […]

در حالی که صبح امروز شایعاتی در خصوص پیوستن رضا قوچان نژاد به پرسپولیس مطرح شد، اما روح این بازکین نیز از فعل و انفعالاتی که در رسانه های ایران در خصوص او و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده خبر نداشت و در مطلبی به این موضوع اشاره کردیم که در فصل گذشته که باشگاه تراکتور به طور رسمی با وی به عنوان بازیکن آزاد مذاکره کرد، او به دلیل عدم تمایل همسرش برای زندگی در ایران، قید پیشنهاد سنگین تراکتور را زد و در هلند به فوتبالش ادامه داد. در ادامه به دلایلی که انتقال گوچی به پرسپولیس را تبدیل به جوک کرده می پردازیم.

 

چرا انتقال رضا قوچان نژاد به پرسپولیس جوک سال است؟

چرا انتقال رضا قوچان نژاد به پرسپولیس جوک سال است؟

 

مگر حساب باشگاه خالی نبود؟

شایعات در خصوص رضا قوچان نژاد و پرسپولیس در حالی شنیده شده که همین امروز در خبرها داشتیم که ته حساب باشگاه فقط مبلغ 8 میلیون تومان است و از نظر مالیف قوچان نزادی که با زوله قرارداد یک میلیون و صد هزار دلاری منعقد کرده، حتی نزدیک آفر پیشنهادی پرسپولیس هم نیست.

 

گوچی بازیکن آزاد نیست

از نظر قانونی نیز قوچان نژاد مثل ابتدا فصل بازیکن آزاد نیست که بدون اجازه باشگاهش بخواهد به تیم دیگری فکر کند و حتی اگر مدیران پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن باشند نیز ابتدا می بایست مبلغی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه زوله پرداخت کنند و سپس مبلغی نیز در حد دستمزد بالای گوچی به وی بپردازند که احتمالاً هزینه انجام این انتقال را تا یک و نیم ملیون دلار بالا خواهد برد!

 

قبل از گوچی باید با باشگاه زوله مذاکره کرد

منابع خبری که این شایعه را به راه انداخته اند احتمالاً نمی دانند او تحت مدیریت ایجنت رسمی به نام ISM است و هرگونه مذاکره با این بازیکن می بایست ابتدا با این ایجنت و سپس باشگاه زوله انجام شود و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با باشگاه دیگر تخلف محسوب می شود و احتمال شکایت زوله از پرسپولیس وجود خواهد داشت.

 

همسر گوچی راضی به حضور در ایران نیست

ساروین بیان که خواهر ساره بیات بازیگر معروف ایرانی است، همسر رضا قوچان نژاد است که در سالهای اخیر حاضر نشده برای ادامه زندگی به ایران بازگردد و همین موضوع نیز بزرگترین عامل برای عدم حضور گوچی در سالهای اخیر در فوتبال ایران شده است چرا که او در مقاطع مختلف که بازیکن آزاد به حساب می آمد پیشنهادات جدی از تراکتور و پرسپولیس داشت اما در نهایت به فوتبال ایران نیامد.

 

برای توافق گوچی با پرسپولیس رقم هم تعیین کردند

برخی رسانه ها نیز برای توافق گوچی با پرسپولیس رقم نیز تعیین کردند و مدعی شدند او با 600 هزار دلار با پرسپولیس به توافق رسیده است و این در حالیست که او رقمی نزدیک به یک میلیون دلار از زوله دریافت می کند و کدام عقل سلیمی می پذیرد که به یکباره چنین افت دستمزدی را در قراردادش قبول کند؟

 

در نهایت ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی با نام رضا قوچان نژاد تنها برای سرگرم کردن هواداران پرسپولیس مطرح شده و گزینه اصلی پرسپولیس پیمان بابایی و رضا شکاری هستند که در صورت مهیا شدن شرایط، به این تیم خواهند پیوست.

انتقال گوچی به پرسپولیس از این نظر جوک سال است که وزارت ورزش قانون جذب بازیکنان خارجی را برای صرفه جویی ارزی وضع کرد و اگر انتقال گوچی به پرسپولیس نهایی می شد رسماً این قانون به جوک شبیه شده بود چرا که او نیز دستمزد غیر از پرداخت دلاری قبول نخواهد کرد.

 

پی نوشت: اگر به هر روشی انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس انجام شود، این موضوع در تضاد کامل با ادعاهای سید جلال حسینی مبنی بر نبود پول در این باشگاه خواهد بود و مصاحبه های اخیر این بازیکن و مدیرعامل تیم را که به نبود بودجه برای رفع مشکلات تیم اشاره داشتند را زیر سوال خواهد برد.

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بنده 11 نوامبر 2020 / 12:18 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. نویسنده محترم تیتر جوک سال یعنی چی؟ حالا این انتقال انجام بشود یا نشود اشکال کجاست. مگر ریوالدو توی تیم پاختاکور بازی نکرد. جی لوید سامویل فقید برای استقلال بازی نکرد . بارسلونا از لیگ چین بازیکن تیم ملی برزیل را نخرید .خواهید حق انتخاب را پیش پیش از یک انسان بگیرید. آقای قوچان نژاد تا وقتی به تیم ملی دعوت نشده بود این همه معروف بود قطعا خیر . لطفا بی دلیل یک موضوع ساده را بزرگ نکنید. خواهشا . با تشکر.

    • بی نام 11 نوامبر 2020 / 7:15 ق.ظ

      جوک سال ینی اینکه میگن ته مونده حساب باشگاه 8 میلیون تومنه بعد میرن با بازیکنی که دستمزدش 1 میلیون دلاره و تحت قرارداد باشگاه دیگه س مذاکره میکنن! این ینی جوک سال اخوی. مجبورید مگه دروغ بگید ؟ بگید وصلیم به بانک مرکزی رونالدو رو هم اراده کنیم میگیریم دیگه این خیمه شب بازیای رسانه ای لازم نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید