کد خبر:36715
پ

چرا از گل گهر امتیاز کسر شد و به استقلال و سپاهان اضافه شد؟

شب گذشته در برنامه طنز هت تریک با اجرای مزدک میرزایی و محمد تقوی بار دیگر شاهد خیمه شب بازی رسانه ای بودیم که پشت پرده آن، چیزی جز گردش پول برای جوسازی در این شبکه عربستانی-صهیونیستی نبود.   چرا از گل گهر امتیاز کسر شد و به استقلال و سپاهان اضافه شد؟ مزدک میرزایی […]

شب گذشته در برنامه طنز هت تریک با اجرای مزدک میرزایی و محمد تقوی بار دیگر شاهد خیمه شب بازی رسانه ای بودیم که پشت پرده آن، چیزی جز گردش پول برای جوسازی در این شبکه عربستانی-صهیونیستی نبود.

 

چرا از گل گهر امتیاز کسر شد و به استقلال و سپاهان اضافه شد؟

چرا از گل گهر امتیاز کسر شد و به استقلال و سپاهان اضافه شد؟

مزدک میرزایی که به طرز عجیبی به یکباره ساک خود را بست و به نوعی به انگلستان پناهنده شد با به راه انداختن برنامه ای به نام هت تریک، همه آنچه در تمام این سالها نتوانست در سایه برنامه نود فریاد بزند را فریاد می زند. او برای تطهیر برنامه ش و عوام فریبی از یک بازیکن سابق استقلال به عنوان کارشناس در برنامه ش استفاده می کند تا ماهیت و هدف اصلی برنامه سازان هت تریک افشا نشود و مزدک تصور کرده وقتی صحبتهای و ایده های خودش از زبان یک استقلالی بیرون بیاید و خودش ژست بی طرفی در برنامه بگیرد، مخاطب از نیت اصلی او و همکارانش مطلع نمی شود.

جدای از اینکه کارشناس فوتبال تعریفی دارد که محمد تقوی هرگز در آن نمی گنجد، اما او بارها و بارها نشان داده که با توجه به زاویه داشتن با سرمربی فعلی استقلال، صحبتهایش را مطرح می کند و مزدک میرزایی نیز با علم به این موضوع، از چنین فردی در برنامه ش برای تخریب استقلال استفاده می کند. البته پیشتر نیز شاهد صحبتهای عجیب تقوی در خصوص مربیان سابق استقلال بوده ایم اما سوال اینجاست چرا تقوی در هر فصل از برنامه هت تریک به عنوان کارشناس دعوت می شود؟ پاسخ این سوال روشن است چرا که با خاطر یک مشت دلار اضافی، او با هدف برنامه سازان همسو شده و شب را روز جلوه می دهد!

شب گذشته در ادامه این خیمه شب بازی، مزدک میرزایی در راستای پروپاگاندای مافیای رسانه ای سرخ برنامه سازی کرد و به موضوع بایگانی شده پرونده بازیکن گل گهر پرداخت و برای تطهیر صحبتهایش از محمد تقوی مایه گذاشت که اضافه شدن امتیاز به استقلال و سپاهان را زیر سوال برد.

این اتفاق در حالی رخ داد که اولاً حکم بدوی کمیته انضباطی که به تعبیر آقایان با توصیه صادر شده، توسط 5 عضو زبده و حقوقدانان در کمیته استیناف نیز تائید شده و علت کسر امتیاز از گل گهر و اضافه شدن به استقلال و سپاهان نیز واضح و روشن است چرا که در آئین نامه انضباطی به طور واضح در این خصوص توضیح داده شده که نتیجه بازی هایی که بازیکن غیرمجاز در آن شرکت کرده، 3 بر 0 به سود حریف می شود و به این ترتیب، باشگاه گل گهر تبعات استفاده از بازیکن غیرمجازش را باید می پذیرفته و به همین جهت نتیجه بازی اش مقابل استقلال و سپاهان، عوض شد.

 

اینکه چرا این افراد معلوم الحال این روزها در حال داغ کردن این موضوع و باز کردن پرونده ای مختومه دارند بر افکار عمومی مشخص است اما آنچه مشخص نیست، عدم پرداختن به موضوع کسر امتیاز از باشگاه محبوب آقایان به واسطه بدهی دو ساله به پدیده مشهد است که ظاهراً برایشان صرف ندارد در این مقطع به موضوع کسر 6 امتیاز از تیم محبوبشان که بوی قهرمانی را حس کرده، بپردازند!!!

نمونه ای از 3 بر 0 شدن نتیجه به واسطه استفاده از بازیکن غیرمجاز

در نهایت اینکه جناب تقوی هنوز شما و دار و دسته تان نمی دانید چرا از گل گهر امتیاز کسر شد و به سپاهان و استقلال اضافه شد و یا تاکنون 3 بر 0 شدن نتایج را در لیگ های معتبر اروپایی به دلیل تخلف مشابه ندیده اید؟ آیا فراموش کرده اید همین سپاهان به واسطه راپورت افرادی از درون تیم محبوبتان به واسطه استفاده از بازیکن غیرمجاز، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و نتیجه بازی اش مقابل السد 3 بر 0 به سود تیم قطری ثبت شد؟

بر طبق مستندات موجود حتی با علم به اشتباه فدراسیون فوتبال در این قضیه، باشگاه گل گهر آگاهانه از بازیکن غیرمجازش در ادامه بازیها استفاده کرده چرا که در برنامه فوتبال برتر با مستندات کامل مشخص شد که این بازیکن صلاحیت حضور در لیگ ایران را ندارد اما باشگاه گل گهر آگاهانه باز هم از این بازیکن استفاده کرد. حرکت باشگاه گل گهر مثل این بود که مبلغی به اشتباه به حساب آنها واریز شده باشد، اما آنها با علم به این موضوع از طریق اعلام بانک، از مبلغ فوق استفاده کنند و در پاسخ به اینکه چرا از مبلغ فوق استفاده کرده اند اینطور بگویند که خطای کارمند بانک باعث این موضوع شده و مسئولیتش بر عهده اوست و ما مجاز به استفاده از مبلغی که در حسابمان وارد شده، بودیم! در این شرایط مشخص است که مبلغ فوق بازگردانده می شود همانطور که نتایج گل گهر بر طبق آئین نامه به سبب تخلف سهوی یا عمدی که صورت گرفته، بازگردانده شد.

 

فلش بک به یک ماجرای تاریخی

طلایی‌پوشان که پس از جدایی امیر قلعه‌نویی، با خروج مهدی رحمتی و بازگشتش به استقلال مواجه شدند، رحمان احمدی را از پرسپولیس به خدمت گرفتند و این بازیکن در ادامه رقابت‌های آسیایی همراه سپاهان بود و در حالی مقابل السد قطر بازی کرد که در پرسپولیس دو اخطاره و محروم شده بود.

سپاهانی‌ها بدون اطلاع از این ماجرا از احمدی در بازی با السد استفاده کردند و در زمین هم یک بر صفر پیروز شدند ولی بعد از بازی با شکایت باشگاه السد و تایید از سوی AFC مشخص شد حضور وی غیر قانونی بوده و نتیجه بازی رفت 3 بر صفر به سود السد اعلام شد و با وجود برتری 2-1 سپاهان در بازی برگشت این تیم در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت‌ها کنار رفت و فرصت صعود به مراحل بالاتر را از دست داد.

رحمان احمدی در صحبت‌های اخیر خود ادعا کرد این محرومیت به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده بود ولی آنها این موضوع را به اطلاع سپاهان نرسانده و مقصر شکست و حذف این تیم هستند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 8 مه 2022 / 12:13 ب.ظ

    شعبه دوم فوتبال عن تر توسط دلقک میرزایی

  • پرسپولیس هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 7 مه 2022 / 3:35 ب.ظ

    نمیدانم چرا هیچوقت مزدک میرزایی فهم وشعور یک کارشناس یا مجری ساده را نداشته و همیشه در نزد بسیاری همچو احمق و کودن جلوه کرده شاید بخاطر نقطه نظرات احمقانه ای است که هر از چند مطرح می کند مثل طرح همین موضوع احمقانه . در حالیکه در قانون به صراحت کسر امتیاز از تیم خاطی پیش بینی شده فقط یک احمق می تواند در آن تشکیک کند و چه کسی احمق تر از مردک میرزایی کودن !!!!

  • SS 7 مه 2022 / 12:02 ب.ظ

    واقعا که برنامه درپیتی مزدک ارزش دیدن نداره !!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید