کد خبر:24043
پ

پیش بینی ضعیف ترین بازیکن ده سال اخیر استقلال توسط سهراب بختیاری زاده

در طول سالهای گذشته بازیکنان زیادی به استقلال آمده و رفته اند اما به نظر می رسد یکی از این بازیکنان که با جار و جنجال زیاد به این تیم پیوست، با اختلاف قادر است لقب ضعیف ترین خرید استقلال در ده سال گذشته را به خود اختصاص دهد.   پیش بینی ضعیف ترین بازیکن […]

در طول سالهای گذشته بازیکنان زیادی به استقلال آمده و رفته اند اما به نظر می رسد یکی از این بازیکنان که با جار و جنجال زیاد به این تیم پیوست، با اختلاف قادر است لقب ضعیف ترین خرید استقلال در ده سال گذشته را به خود اختصاص دهد.

 

پیش بینی ضعیف ترین بازیکن ده سال اخیر استقلال توسط سهراب بختیاری زاده

پیش بینی ضعیف ترین بازیکن ده سال اخیر استقلال توسط سهراب بختیاری زاده

عارف غلامی که در بدو ورودش به استقلال که با سفاش شخص امیرحسین فتحی صورت گرفت با حواشی زیادی همراه بوده هرگز نتوانسته در قامت یک ستاره برای استقلال به میدان برود. حتماً به یاد دارید که علی خطیر در واکنش به جذب این بازیکن بدون هماهنگی با مسئول نقل و انتقالات در آن مقطع استعفا داد و با فتحی به مشکل خورد. پس از آن سهراب بختیاری زاده بازیکن پیشین استقلال در موضعی صریح این روزهای ضعیف عارف غلامی را پیش بینی کرد و مدعی شد او یک بازیکن متوسط است و هرگز در حد و اندازه های حضور در تیم بزرگی همچون استقلال نیست.

 

امروز بعد از گذشت دو سال از حضور عارف غلامی تقریباً همه هواداران این تیم به این نتیجه رسیده اند که سطح این بازیکن همینقدر است و او نمی تواند بیش از این پیشرفتی داشته باشد که اگر اینگونه بود، او می بایست از فرصت های زیادی که به او در بازیهای بزرگ داده شده نهایت بهره را ببرد اما دقیقا عارف غلامی در بازیهای بزرگ استقلال که دربی نیز یکی از آنها بود با کمبود اعتماد به نفس مواجه می شود و با پس های متزلزل و اشتباه بارها و بارها تیمش را وارد بحران کرده و موقعیت های گل زیادی به حریان تقدیم کرده است.

 

او که از قد و قامت بلندی نیز برخوردار نیست، چندان مناسب بازی در پست داع میانی استقلال محسوب نمی شود مضاف بر اینکه کمبود اعتماد به نس این بازیکن باعث شده تا ضریب پاس های اشتباه او به بازیکنان خط میانی استقلال بالا برود و همین مسئله منجر به خلق موقعیت های خطرناک برای حریفان استقلال شده است.

 

نکته حیرت انگیز اینکه این بازیکن با آمار ضعیفی که دارد، حتی در دورانی که نیمکت نشین بود نیز به تیم ملی دعوت شد تا مشخ شود، حضور او در استقلال و دعوتش به تیم ملی ظاهراً فنی نبوده است.

 

در ادامه بخش هایی از مصاحبه سهراب بختیازی زاده در خصوص عارف غلامی را می خوانید:

 

* استقلال عارف غلامی را جذب کرد که در تیم امید شاگرد شما بود. نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

امیدوارم این بازیکن بتواند در استقلال عملکرد موفقی داشته باشد. به هرحال ایشان به تیم بزرگی پیوسته است و این را باید در نظر بگیرد که در چه باشگاه بزرگی قرار است بهترین عملکرد را از خودش به نمایش بگذارد.

* اما زمان شما این بازیکن زیاد به اردوی تیم امید دعوت نمی‌شد؟

عارف غلامی قبل از بازی‌های آسیایی در اردوی تیم امید حضور داشت اما نظر کادرفنی بعد از این اردو درخصوص ایشان عوض شد و باید بگویم در واقع هم پستی‌های او بهتر از این بازیکن کار کردند.

* غلامی یکی از بازیکنانی بود که در سه تیم مطرح نتوانست نظر قلعه‌نویی، منصوریان و نکونام را جلب کند.

به نظر من باید در باشگاه استقلال در جنبه جذب بازیکن منطق حاکم باشد و بازیکن برای کسب شهرت به استقلال نیاید. اعتراف می‌کنم غلامی بازیکن مورد علاقه من نیست. در سپاهانی حضور داشته که آن موقع یکی از تیم‌های پایین جدول بود. یک نیم فصل در فولاد بود و اصلا شرایط خوبی نداشت و حالا که به استقلال آمده باید از این فرصت استفاده کند.

* به نظرتان چرا استقلال چنین بازیکن ناموفقی را جذب کرده است؟

باید قبول کنیم دلال‌ها در این چند سال از مدیران باشگاه استقلال قدرت بیشتری دارند و فقط دنبال پر کردن جیب خود بوده‌اند . بیشترین ضربه را استقلال در این چند سال از دلال‌ها خورده که فقط بازیکنان خودشان را به باشگاه مورد نظرشان فرستاده‌اند .

* فکر می‌کنید چرا با وجود آرمین سهرابیان و پژمان منتظری که باشگاه آن‌ها را رد کرد بازیکنی مثل عارف غلامی جذب شد؟

ابتدا باید بگویم به نظر مربی احترام گذاشت اما درخصوص پژمان منتظری مقوله فرق می‌کند. باشگاه قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد و من در همان برهه هم که قرار بود این اتفاق بیفتد و افتاد بارها به این موضوع اعتراض کردم. متاسفانه اما هیچکس به این موضوع توجه نکرد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • Rezaya 17 آوریل 2021 / 3:10 ب.ظ

    این حرف ها فقط برای خراب کردنه تیمه و اینا همش حرف الکیه وگرنه تو دوران استراماچونی همه میگفتن یه پدیدست برای فوتبال ایران و حرف های الان فقط برای خراب کردن این بازیکنه همونطور که چند وقت همش به ریگی گیر میدادن و مقایسش میکردن با میلاد سرلک در حالی که تو تیمی که سرلک بازی میکنه احمد نور و کمال کامیابی نیا هم کنار سرلک هستن و درواقع داشتن ریگی رو با سه بازیکن مقایسه میکردن که هرسه تاشون باهم تو ترکیب قرار میگیرن و وقتی دیدن هوادار محل نمیزاره و هجمه ای رو بازیکن به وجود نمیاره حالا گیر دادن به عارف درحالی که ما به مجیدی ایمان داریم و همونطور ک دانشگر بعد از امدن مجیدی شد بهترین دفاع وسط فصل استقلال حالام عارف رو هم میسازه پس شما هم بدونید با این حرف ها بجایی نمیرسید چون دستتون رو شده برای طرفدارهای استقلال

  • فریبا 17 آوریل 2021 / 9:38 ق.ظ

    بازیها و گلهای زیبای این بازیکن در دوره مربیگری استراماچونی رو نمیشه از یاد برد. بنظر من باید از بازی ضعیف آرش رضاوند که دو بار توپ رو بد جور لو داد و تا مرز گل خوردن هم پبیش رفتیم انتقاد کرد.

  • استراماچونی 17 آوریل 2021 / 9:37 ق.ظ

    ایشون کاپیتان تیم امید ایران بوده و یکی از بهترین مدافعان پا به توپ و سرعتی هست که استقلال خریده. استراماچونی و ویلموتس و اسکوچیچ بیشتر از بختیاری زاده و شمت می فهمن. یادمه سر روزبه چشمی هم همین بامبولها بود توسط منتقدین. پنالتی داده بود رو علیپور و … اما شد بازیکن ثابت ایران در جام جهانی. زنده باد عارف غلامی پدیده دفاع استقلال

  • عین ا 17 آوریل 2021 / 7:37 ق.ظ

    از ذوق انتقاد به این بازیکن ، دست نویسنده آنقدر می لرزید که کلی غلط تایپی داره ، خواهشا یک بار دیگر متن را بخوانید و اصلاح کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید