کد خبر:20709
پ

پیش بینی بورس فردا | اخبار خوش پالرمو و FATF کام سهامداران را شیرین می کند

پس از ریزش های اخیر در بازار سرمایه به نظر می رسد با وضع قانون دامنه نوسان نامتقارن تا حدی بازار به تعادل رسیده است اما همچنان شاهد افت قیمتی در برخی از نمادهای بنیادی هستیم و این موضوع برای بسیاری از سهامداران این شرکتها به بحران و نگرانی تبدیل شده است.   پیش بینی […]

پس از ریزش های اخیر در بازار سرمایه به نظر می رسد با وضع قانون دامنه نوسان نامتقارن تا حدی بازار به تعادل رسیده است اما همچنان شاهد افت قیمتی در برخی از نمادهای بنیادی هستیم و این موضوع برای بسیاری از سهامداران این شرکتها به بحران و نگرانی تبدیل شده است.

 

پیش بینی بورس فردا | اخبار خوش پالرمو و FATF کام سهامداران را شیرین می کند

پیش بینی بورس فردا  | اخبار خوش پالرمو و FATF کام سهامداران را شیرین می کند

با توجه به صحبتهای اخیر رئیس بانک مرکزی که از فضای  مثبتی که در جلسه ای  تشخیص مصلحت در خصوص موافقت برای تصویب پالرمو و FATF گفت، به نظر می رسد از شنبه شاهد تحرکات مثبتی در بازار سرمایه به طور کلی باشیم و بسیاری از حقوقی های بازار که تا قبل از روشن شدن این ابهام بازار برای خرید دست نگه داشته بودند از فردا بار دیگر اقدام به خرید سهام در کف قیمتی خواهند کرد.

 

از طرف دیگر برگزاری جلسه بین اعضای اروپایی برجام و آمریکا برای بازگشت به تعهدات و حظ این توافقنامه نیز  از جمله نکات کلیدی است که در هفته پیش رو تکلیف این موضوع را مشخص خواهد کرد. به نظر می رسد با توجه به رویکرد جو بایدن نسبت به بازگشت آمریکا به برجام، به احتمال بسیار زیاد در نهایت با ساز و کاری خاص تحریم ها لغو و ایران نیز به تعهدات سابق خود بازگردد که این مووضع نیز به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار و مثبت برای بازار سرمایه ارزیابی می شود.

 

نزدیک شدن شاخص کل بورس به سطح حمایتی مهم یک میلیون و دویست هزار واحدی نیز نوید این را می دهد که به زودی شاهد اوج گیری شاخص کل به رهبری نمادهای شاخص ساز بزرگ بازار خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید