کد خبر:14331
پ

پیش بازی استقلال و صنعت نفت | ترکیب درست یا نادرست؛ مسئله این است

بتاکاپ – استقلال در حالی فردا از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است که 5 بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما این مسئله نمی تواند توجیه خوبی برای کادر فنی استقلال برای نتیجه نگرفتن در این بازی باشد چرا که کادر فنی استقلال در 4 هفته […]

بتاکاپ – استقلال در حالی فردا از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است که 5 بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما این مسئله نمی تواند توجیه خوبی برای کادر فنی استقلال برای نتیجه نگرفتن در این بازی باشد چرا که کادر فنی استقلال در 4 هفته گذشته نشان داده با انتخاب ترکیب های عجیب، ستاره های فصل پیش این تیم را خاموش کرده و نبود این 5 بازیکن در بازی فردا نیز نباید بهانه ای برای عدم نتیجه گیری آبی ها در بازی فردا باشد.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

 

پیش بازی استقلال و صنعت نفت | ترکیب درست یا نادرست؛ مسئله این است

پیش بازی استقلال و صنعت نفت | ترکیب درست یا نادرست؛ مسئله این است

محمود فکری در حالی از برخی رسانه های به خاطر انتقاد از سبک بازی استقلال ایراد گرفته که به واقع هواداران استقلال در سه بازی گذشته این تیم به جز زیر توپ زدن های بی هدف، کار تاکتیکی خاصی از این تیم ندیده اند و بسیاری از ستاره های فصل گذشته استقلال از جمله ارسلان مطهری، مهدی قایدی و … به بازیکنان معمولی تبدیل شده اند. فکری در حالی از نبود دیاباته گلایه می کند که حتی در روزهایی که او مشکلی برای بازی نداشت در 15 دقیقه پایانی به او فرصت بازی رسیده بود. او در حالی از نبود سیاوش یزدانی گله می کند که عملکرد مرادمند و عارف غلامی تاکنون مثبت بوده و مصدومیت یزدانی نیز توجیه خوبی برای کادر فنی استقلال محسوب نمی شود. سرمربی استقلال در حالی از نبود ریگی و فرشید اسماعیلی نگران است که این دو بازیکن در بازیهایی که برای این تیم در 4 هفته ابتدایی به میدان رفتند، جزو بازیکنان معمولی و ضعیف تیم استقلال بوده اند که بارها به ضعف فنی مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی استقلال اشاره کرده بودیم که به جز ارسال پاس های ساده و بی خطر به بازیکنان کناری، قادر به ارسال پاس های خلاقانه برای مهاجمین این تیم نیست.

تنها بازیکنی که شاید در بازی فردای استقلال نبودش احساس شود، وریا غفوری است که چه به لحاظ روحی روانی و چه به لحاظ فنی، تاثیر زیادی در روند حرکتی استقلال داشت .

نبود 5 بازیکن استقلال در بازی فردا شاید برای کادر فنی این تیم یک فرصت ناخواسته برای بازی گرفتن از فرشید باقری در پست اصلی اش(هافبک دفاعی) و همچنین فیکس شدن داریوش شجاعیان و مهدی مهدی پور در ترکیب اصلی استقلال باشد.

محمود فکری در حالی به استفاده از سجاد آقایی گلزن بی توجه است که او زمانی به ستاره استراماچونی تبدیل شده بود و شاید برای وارد کردن یک شوک به ارسلان مطهری که چند بازی است نمایش ضعیفی از او می بینیم، فیکس شدن سجاد آقایی در ترکیب اولیه ایده خوبی باشد.

در سمت مقابل سیروس پورموسوی با تفکرات فنی خاص خود قرار دارد که مسلماً مثل پیکان تنها به فکر کار دفاعی نخواهد بود و با توجه به حضور بازیکنان تاثیرگذاری همچون طالب ریکانی و وضعیت نامناسب فنی استقلال، حتی به گرفتن 3 امتیاز از استقلال فکر خواهد کرد و همین مسئله، فضا را برای هافبکها و مهاجمین استقلال بیشتر خواهد کرد.

مشکلی که در چند بازی گذشته استقلال به وضوح دیده می شد، کندی انتقال توپ از فاز دفاعی به حمله بود که به طور خاص علت این اتفاق را مورد بررسی قرار دادیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید