کد خبر:16122
پ

پیروز قربانی | پرادعایی که با متضاد بودن می خواهد مطرح شود

حتما در جریان صحبتهای پیروز قربانی مربی تیم سایپا بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت قرار گرفته اید، به نظر نی رسد او بار دیگر با شنا در خلاف مسیر آب و استفاده از سیاست متفاوت بودن قصد دارد در ویترین رسانه ها قرار بگیرد تا همه درباره او صحبت کنند.   پیروز قربانی […]

حتما در جریان صحبتهای پیروز قربانی مربی تیم سایپا بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت قرار گرفته اید، به نظر نی رسد او بار دیگر با شنا در خلاف مسیر آب و استفاده از سیاست متفاوت بودن قصد دارد در ویترین رسانه ها قرار بگیرد تا همه درباره او صحبت کنند.

 

پیروز قربانی | پرادعایی که با متضاد بودن می خواهد مطرح شود

قربانی که جایگاه خاصی در بین مربیان موفق فوتبال ایران ندارد و رزومه قابل دفاعی برای مطرح کردن برخی ادعاهای بزرگتر از قواره و جایگاهش ندارد به معنای واقعی کلمه نان را به نرخ روز می خورد.

قربانی که به نوعی در دوران بلزی اش از استقلال اخراج شد در دوران مربیوزی اش هم تاکنون هرچقدر تلاش کرده نتوانسته به نیمکت استقلال ولو به عنوان دستیار برسد.

در تنها موقعیتی که به او رو کرد، مدیرعامل وقت استقلال قربانی را به کادر استراماچونی تحمیل کرد و در چند روزی که قربانی دستیار مربی ایتالیایی استقلال بود، استرا متوجه شد با چه فرد مدعی طرف است و عذرش را خواست تا پس از این اتفاق، استراماچونی از نظر قربانی به بدترین مربی ممکن برای استقلال تبدیل شود‌‌‌‌‌؛ موضعی که تا قبل از کنار گذاشته شدنش توسط استرا بسیار متفاوت بود و در مقطعی که بحث حضور قربانی در استقلال بود، مربی ایتالیایی از نظر قربانی بهترین بود!

قربانی پس از مدتی متوجه شد از حمایت هواداران استقلال برخوردار نیست و از همین حیث به سراغ سیاست حمایت زیرپوستی از تیم رقیب یعنی پرسپولیس رفت و در مقاطع مختلف در مصاحبه های خود بر خلاف پیشکسوتان بزرگ استقلال و همچنین هواداران و کادر فنی این تیم موضع گیری کرد.

او در حالی ادعا کرده که در دو بازی اخیر سایپا می بایست با اختلاف گل بالا حریفان را شکست می داده اند که تماشای مجدد بازی های سایپا این موضوع را تأیید نمی کند. قربانی در حالی از رویاهای خود برای ساختن تیمی مقتدر با سایپا صحبت کرده که تا اینجای کار هیچ اتفاق فنی ویژه یا نمایش متفاوتی از سایپا ندیده ایم و شاید اگر اکبرمنادی دروازه بان چالاک سایپا نبود، تیم تحت هدایت او و صادقی در همان ابتدای لیگ 6 تایی شده بود.

 

پیروز قربانی در حالی به اعتراض تیم ها علیه برنامه ریزی لیگ انتقاد کرده که هرگز در جایگاه آن تیمها قرار ندارد  و احتمالا می بایست در انتهای فصل برای سقوط نکردن سایپا به لیگ آزادگان تلاش کند چرا که تیم های معترض عمدتا یا در کورس قهرمانی هستند یا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند.

نکته جالب اینکه حتی مسئولين سازمان لیگ خود راضی به این آشفته بازار در برنامه ریزی مسابقات نبودند و برنامه بازی ها را طبق قرعه کشی اعلام کرده بودند اما آنها مجبور به لغو دو بازی پرسپولیس به دستور مقامات بالادستی شدند که این اتفاق موجب به هم خوردن برنامه اولیه و اعتراض تیمها شد.

 

در پایان باید گفت شاید بهتر باشد پیروز قربانی ابتدا رزومه قابل دفاع از خود در سایپا بر جای بگذارد و سپس صحبتهایی را مطرح کند که از قواره ش بزرگتر هستند چرا که تاریخ ثابت کرده سرنوشت مربیان مدعی همچون او چه بوده است. هواداران فوتبال هرگز از یاد نمی برند که هومن افاصلی نیز روزگاری ادعای زیادی در بحث فنی داشت اما همه تیم های تحت امزش محکوم به سقوط شدند!

سبکی که پیروز قربانی برای ورود به چرخه مربیان برتر ایران در پیش گرفته همان سبک فیروز کریمی است که سعی می کرد با حالت طنز، صحبتهای متفاوتی را مطرح کند اما اکنون فیروز کزیمی کجاست؟

 

پی نوشت: با توجه به آشکار شدن رویکرد رنگی وزارت ورزش، افراد تلاش می کنند برای به دست آوردن پست و جایگاه مدنظرشان مجیز تیم خاص را بگویند و به عنوان جایزه، پست و سمت مدنظر را تحویل بگیرند و نمونه بارز این اتفاق محمود فکری است که در فصل گذشته مواضعی همچون پیروز قربانی داشت و فرهاد مجیدی و کادر فنی وقت استقلال را  به ضعف فنی متهم می کرد اما به محض نشستن روی نیمکت استقلال،  مواضعشان عوض شد و واقعیات را از نزدیک دیدند و بیان کردند. شاید بهتر بود قربانی به جای متلک پرانی و خودبزرگ بینی به این موضوع ورود می کرد که آن مقام بالادستی به چه عنوانی برنامه از قبل تعیین شده سازمان لیگ را با منافع یک تیم خاص همسو کرده است؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ایران 30 دسامبر 2020 / 11:39 ق.ظ

    آفرین آقای پیروز قربانی درود به شرفت که حرف حق را گفتی زنده باد پرسپولیس محبوب و مردمی و قهرمان و نابود باد تیم حکومتی و سوگلی و فاسد استقلال فرافکن و هوچیگر و طرفدارش انشاالله تعالی

  • بنده 30 دسامبر 2020 / 1:59 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. در این ساعت از شبانه روز آرزوی سلامتی و بهبودی جسمی و روحی برای نویسنده متن را دارم چرا که بدلیل عجله و شتاب در نوشتن پر از غلط املایی است. دوم هر کسی یک شخصیتی دارد مثل علی دایی محسن خلیلی وقتی که از تیم پرسپولیس جدا شدند و مقابل تیم سابق خود قرار گرفتند سوابق آن موجود است. سوم جناب محمود فکری هم تا قبل از اینکه سرمربی تیم استقلال شود در قامت سرمربی تیم نساجی قهرمانی تیم پرسپولیس و کیفیت بالای تیم را اعلام داشت ولی وقتی که مسئولیت تیم استقلال را تحویل گرفت برای تنش کمتر منکر و متضاد خیلی چیزها شد. موضوع ساده است. موقعیت افراد همین.

  • محمود 29 دسامبر 2020 / 9:31 ب.ظ

    وقتی فدراسیون و‌وزارت ورزش قرمز رنگ‌هستند برای رسیدن به نیمکت استقلال باید مجیز پرسپولیس را بگویی.دقیقا مثل محمود فکری که پارسال مجیز پرسپولیس را گفت و‌سلطانی فر او‌را مربی استقلال کرد.استرا که ایستاد اخراج شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید